  • Data: 2018-07-16 15:20:03
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-16, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > A czego oczekiwać od zwolenników totalnej opozycji którzy zgodnie
    > z najlepszą ubecka praktyką "obrzucają błotem a coś zawsze do
    > obrzucanych przylgnie"?

    A wystaw sobie tuptusiu niedzielny, że ludzie nie dzialą się na
    dwie kategorie (zwolenników władzy i zwolenników opozycji jakbyś
    się nie domyślił).

    Robienie takich binarnych podziałów (z nami lub przeciw nam) jest
    kolejną oznaką niedojrzałości (podobnie jak wspomniane wcześniej
    "mama a bo on zaczął"). Jest to dokładnie ten sam poziom
    intelektualny. A może nawet trochę niżej.

    Serio, nie mogę od obecnego rządu wymagać profesjonalizmu?
    Nie mogę oczekiwać że będą zatrudniać fachowców, zamiast partyjnych
    skoro to obiecywali? Nie mogę oczekiwać by nie utrudnialiżycia przy
    prowadzeniu firmy (np. split payment, JPK_A, JPK_B, JPK_SRA)?
    I to tłumaczenie że potrzebne są pieniądze, a szastanie nimi na kościół,
    własne premie, rozbijanie się limuzynami? Serio, nie ma wazniejszych
    problemów do rozwiązania niż wymiana "grupki kolesi" na inną "grupkę
    kolesi" albo pogoni za kontrolą nad kobiecą macicą?

    Serio nie warto się zastanowić jak rozwiązać problem zmniejszających się
    inwestycji, niedofinansowanej służby zdrowia, nieopłacalności w budowlance
    (przez co spada na ryj jakość wykonania dróg i zwiększa się stopień
    bankructw w branży, przestoje) itp. itd.?

    Ważniejsze jest że "oni kradli"? I co, znaczy że obecny rząd też może?
    A jak sąsiad da innemu sąsiadowi w pysk, to znaczy że ja Tobie też mogę?
    Jak inteligentny człowiek może iść w retorykę jaką oferuje obecna władza
    i jakiej dzielnie sekunduje tzw. opozycja i nie widzieć jakie go dziecinne?

    Przecież to jest retoryka dopasowana do mentalności dzieci ze szkoły
    podstawowej i nastawiona na drenowanie kieszeni podatników i tylko
    markowaniem że się coś robi (zamiast faktycznych, potrzebnych zmian).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com