  • Data: 2018-07-16 15:56:20
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-16 o 15:38, Olin pisze:

    > Każdy ma swoje obserwacje. Ja akurat robię w nauce i widzę, że osoby, o
    > których wiem, że głosowały na dobrą zmianę chodzą jakieś markotne, zamiast
    > tryskać radością, bo Władza Ludowa pragnie utworzyć molocha pod nazwą
    > Uniwersytet PAN, co nawet im się nie podoba. Od 2017 są problemy z
    > dofinansowaniem konferencji i spotkań. Ministerstwo odmawia pieniędzy i
    > nawet nie podaje przyczyny, a od czerwca okazało się, że już nie pracujemy
    > twórczo i nie zasługujemy na podwyższone koszty uzyskania przychodu.
    > Osoby, które na zakładowych imieninach wychwalały nowe porządki od jakichś
> [...]

    Żyjesz w specyficznym i hermetycznym środowisku. Ja mówię o masach. To,
    że komuś dawali na konferencje, a teraz nie dają - to oczywiście powód
    do smutku, ale daleko idących wniosków bym z tego nie wyciągał.

    Ale też ja nie piszę o tym, co widzę obok siebie u znajomych, tylko co
    widzę wokół - czyli jakie garstki przychodzą na demonstracje, co ludzie
    piszą w internecie - popatrz sobie na komentarze do tweetów Wałęsy,
    Tuska, Boniego itp. - nawet już im się nie chce kasować negatywnych
    komentarzy, których jest większość, w dodatku często merytorycznie
    poprawnych.

    Ostatnio Wałęsie prokuratura umorzyła śledztwo z uwagi na fakt, że nie
    dopatrzyła się faktu fałszowania jego podpisów na tym, co Wałęsa jako
    Bolek współpracował, a ten analfabeta wysmarował tweeta, że umorzenie
    śledztwa świadczy na jego korzyść.

    Opozycja merytorycznie leży, a głosują na nią chyba już tylko ci, którym
    fizycznie zależy na zmianie władzy (tacy twoi co to dostawali na
    konferencje, a teraz nie dostają i muszą pić i zakąszać za swoje). Ci,
    którym zależy rzeczywiście na jakichś zmianach na lepsze - szukają innej
    opcji niż tak zwana opozycja.

    --
    Liwiusz