  • Data: 2018-07-16 15:38:52
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 14:21:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Teza nie jest śmiała, po prostu jest to obserwacja tego, co jest wokół.

    Każdy ma swoje obserwacje. Ja akurat robię w nauce i widzę, że osoby, o
    których wiem, że głosowały na dobrą zmianę chodzą jakieś markotne, zamiast
    tryskać radością, bo Władza Ludowa pragnie utworzyć molocha pod nazwą
    Uniwersytet PAN, co nawet im się nie podoba. Od 2017 są problemy z
    dofinansowaniem konferencji i spotkań. Ministerstwo odmawia pieniędzy i
    nawet nie podaje przyczyny, a od czerwca okazało się, że już nie pracujemy
    twórczo i nie zasługujemy na podwyższone koszty uzyskania przychodu.
    Osoby, które na zakładowych imieninach wychwalały nowe porządki od jakichś
    dwóch lat już przestały i nawet nie reagują, kiedyś ktoś nabija się z
    misiewiczów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek