  • Data: 2018-07-17 02:29:26
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-16, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Masz jakieś argumenty na poparcie tej śmiałej tezy?

    To nie PiS jest problemem i to nie PiS w sumie jest winny temu co sie
    obecnie dzieje w Polsce. Cyniczni oportuniści sa i będą zawsze. PiS jest
    owszem, bezczelniejszy od całej reszty (moje zdanie oczywiście), ale
    prawdziwym problemem jest liberalna opozycja, ze swoją arogancją,
    krótkowzrocznością i brakiem czegokolwiek konkretnego do zaoferowania
    ogółowi społeczeństwa. To jest prawdziwa tragedia. Ile można budowac
    elektorat i entuzjazm do swoich działań w oparciu o negację? To co
    liberalna opozycja ma do zaoferowania, to to, że nie robi wiochy (na
    ogół). To cała ich oferta. A i tej ofety nie widzi jakieś 60-70%
    społeczeństwa, bo dla nich PiS wiochy nie robi tylko wstaje Polskę z
    kolan.

    A jeszcze dochodza do tego takie niedojrzałe emocjonalnie postacie jak
    Petru czy watpliwej reputacji i intencji Kijowski, którzy podcinają
    dodatkowo, co i tak juz ledwo zipie.

    Młodzi i wyszktałceniu tego wszyskiego niby nie widzą? Nie, że zaraz
    będa głosować na PiS. Będa to mieli w d. i nie będą w ogóle głosowac.

    --
    Marcin