  • Data: 2018-07-17 09:57:53
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 08:38, Kviat pisze:

    > Bzdura. Nie umorzyła śledztwa Wałęsie. Umorzyła śledztwo w sprawie

    O,już wiem, że będzie erystyka grana :)

    > A sąd w Gdańsku jednak nakazał wznowić śledztwo. Bo jeszcze nie do
    > wszystkich sądów się dobrali.

    Mhm. Bardzo ciekawe.

    > Więc nie jest dziwne, że prokuratura się nie dopatrzyła. Już nie ma
    > niezależnej prokuratury.

    Ziew.

    > Bo świadczy.
    > Że niby ta prokuratura taka "niezależna" i łaskawie zgodzili się, że
    > kilka dokumentów było "przerobionych" przez SBków.
    > "śledztwo zostało umorzone wobec upływu terminu karalności tych czynów".

    Przerobionych. Do tego, co Wałęsa podpisywał, dopisali "Bolek".

    > Czyli sama prokuratura przyznaje, że "te czyny" były.

    No były. Podpisywał, współpracował, umorzyli mu śledztwo, jak Kukuniek
    się żalił, że to nie on podpisywał, a teraz się cieszy.

    > Tylko wyznaniowe media i portale opatrują swoje wpisy na ten temat, że
    > "wszystko jasne", "nie ma wątpliwości", a fakty są takie, że SB
    > produkowało dokumenty przeciwko Wałęsie.
    > http://muzhp.pl/pl/c/1176/grzegorz-majchrzak-klopotl
    iwy-nobel-wladze-prl-wobec-wyroznienia-dla-lecha-wal
    esy

    Nie wiem kto to jest Grzegorz Majchrzak, ale generalnie wierzę Wałęsie,
    jak kiedyś powiedział na przesłuchaniu u Stokrotki, że podpisywał.

    > Czyli jakich?

    Coś na prawo, ja na Korwina, ale w mainstreamie może Kukiz, a może jest
    pole na nową partię. W końcu ile można wybierać pomiędzy socjalistami
    wierzącymi, niewierzącymi, i pachołkami Niemiec.

    --
    Liwiusz