  • 41. Data: 2004-08-26 19:14:27
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marcin Kwaśniewski napisał:

    > Też może więcej.

    A jaki model ?

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 42. Data: 2004-08-26 19:20:19
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 26.08.2004, w wiadomości <news:cglct3$8ts$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A jaki model ?

    W zasadzie każdy w pasmie 900 MHz może do 2 W.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 43. Data: 2004-08-26 19:32:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <f...@z...gazeta.pl> napisal(a):

    > W zasadzie każdy w pasmie 900 MHz może do 2 W.

    Zestawy słuchawkowe to błogosławieństwo. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 44. Data: 2004-08-26 20:56:28
    Od: scream <s...@...pl>

    > Trochę za wcześnie. ;)
    > Raczej wczesne lata 80, prototypowe sieci pod koniec lat 70.

    podalem informacje za ostatnim/przedostatnim Newsweekiem

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 45. Data: 2004-08-27 07:25:37
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl>

    > Wtrace sie w dyskusje.
    > Zdecydowanie popieram diddo'a.
    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.
    > Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    > dolegliwosci z chorobami wlacznie.
    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    W takim razie ja powinienem już naprawdę świecić. Pisząc teraz ten post mam
    60cm od siebie monitor, komputer wcale nie dalej, 4 podłączone radia, gąszcz
    kabli w ktorych płynie większy lub mniejszy prąd, kable sieciowe itp. Nie
    daj Bóg zechce mi się rozmawiać na radiu, załączę nadajnik z konkretną mocą
    to na prawdę nie wiem dlaczego jeszcze żyję. Nastrój mam dobry, nie wiem co
    to ból głowy, na umyśle nic mi nie brakuje, ostatni raz u lekarza byłem -
    nie pamiętam, żona mówi, że w innych sprawach też jestem zdrowy, a radiami i
    krótkofalarstwem zajmuję się juz 15 lat. I uwierz mi, nadaję z mocami
    kilka/kilkanaśce razy większymi niż BTS. Tak więc nie rozumiem o co ten
    krzyk. Ta antena będzie daleko od ciebie, będzie pracować z relatywnie małą
    mocą. Policz sobie natężenie pola w twoim mieszkaniu i porównaj z
    dopuszczalnymi normami. Nie wspomnę już o tym, ile "syfu" jest w eterze. On
    bardziej wpływają na twój organizm niż ta marna antenka.
    Pozdrawiam.

  • 46. Data: 2004-08-27 07:34:36
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.
    > Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne

    a ja sie wczoraj troche napilem i tez mnie boli głowa i jestem rozdrażniony

    galis

  • 47. Data: 2004-08-27 07:44:56
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2004 20:29:17 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
    <k...@o...-p-l> napisał:

> [...]
    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Czyli najlepiej mieszkać w kurnej chacie bez prądu.

    Czy są jakieś *naukowe* badania potwierdzające te histeryczną teorię?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 48. Data: 2004-08-27 08:29:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W zasadzie każdy w pasmie 900 MHz może do 2 W.

    to rzeczywiscie kilkakrotnie wiecej :))

    P.

  • 49. Data: 2004-08-27 08:33:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A komorki tez sa szkodliwe - mam znajomego, ktory twierdzil, ze nie sa
    > i trzymal zawsze komorke z prawej strony. Teraz ma czesciowa utrate
    > wzroku z prawej strony. Teraz rozmawia przez sluchawke. Tylko troche
    > za pozno.

    a ja znalem co twierdzil ze widzial kosmitow.

    komorki nie wolno trzymac(moze nie tyle nie wolno co nie wskazane) Wiesz
    gdzie? w kieszonce po prawe stronie (przy sercu) .
    (koszule maja taka kieszonke) i bynjamniej nie chodzi tu o wzrok.

    P.

  • 50. Data: 2004-08-27 08:41:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a ja sie wczoraj troche napilem i tez mnie boli głowa i jestem
    rozdrażniony

    pij pij zobaczysz co bedzie za 30 lat :

    http://hyperreal.info/gfx/image.php/cpun_na_dworcu.j
    pg