  • 11. Data: 2020-11-13 07:13:31
    Temat: Re: Marsz "nazioli" v. "stalinowscy antyfaszyści"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:
    > W dniu 12.11.2020 o 21:16, Kviat pisze:
    >> W dniu 12.11.2020 o 20:24, J.F. pisze:
    >>
    >>> "nazioli"
    >>
    >> Nie "nazioli", lecz nazioli.
    >
    > Sam jesteś naziol

    "Stalinowski antyfaszysta" nie wystarczy?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2020-11-13 13:14:08
    Temat: Re: Marsz niepodleglosci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    W dniu 12.11.2020 o 23:17, J.F. pisze:

    >Zawsze były dymy.

    Mam wrazenie, ze za PIS to jakies malutkie.

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-11-11/marsz
    -niepodleglosci-2019/

    https://www.youtube.com/watch?v=8iXcFgvlxBY

    J.

  • 13. Data: 2020-11-14 13:05:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

  • 14. Data: 2020-11-14 13:10:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.11.2020 o 07:13, A. Filip pisze:

    > "Stalinowski antyfaszysta" nie wystarczy?

    Nie bo to się łączy teraz na gruncie Konferencji Gestapo-NKWD w
    Zakopanem w 1940.
    Swoją drogą bojówkarz-komunista mógł przejść do NSDAP bez większej
    zmiany poglądów. NSDAP była trochę bardziej umiarkowana po prostu.

  • 15. Data: 2020-11-14 13:30:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 13:10, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > Swoją drogą bojówkarz-komunista  mógł przejść do NSDAP bez większej
    > zmiany poglądów. NSDAP była trochę bardziej umiarkowana po prostu.

    NSDAP, to była partia. GESTAPO, to policja. Co ma piernik, do wiatraka?
    Tzn,. nie wiem, czy warunkiem zatrudnienia w GESTAPO nie była
    przynależność do NSDAP, ale nie wyobrażam sobie, by przynależność do
    NSDAP była w jakikolwiek sposób powiązana z zatrudnieniem w GESTAPO.

    O ile się orientuję, spotkanie GESTAPO - NKWD w Zakopanem miało na celu
    skoordynowanie walki z Polakami. W owym czasie, część Polski była pod
    władaniem Niemiec, a część Rosjan. Zdawali sobie sprawę, że nasze
    podziemie jest po obydwu stronach granicy. W sumie nawet trudno im się
    dziwić, że chcieli razem działać na tej płaszczyźnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2020-11-14 14:21:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Sa, ale zajete.

    I nie "kazala isc pieszo", tylko "blokowala droge i kazala jechac w
    inna strone".
    O ile tak bylo.

    J.

  • 17. Data: 2020-11-14 22:04:55
    Od: Kviat

> [...]
    > Swoją drogą bojówkarz-komunista  mógł przejść do NSDAP bez większej
    > zmiany poglądów. NSDAP była trochę bardziej umiarkowana po prostu.

    Ostatnio można zaobserwować ciekawe zjawisko... im mniej inteligentny
    faszysta, tym bardziej płacze, że zabraniają mu głosić faszystowskie
    poglądy. A paradoksem jest to, że płacze, że to są faszystowskie metody.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2020-11-14 22:38:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > metody.

    Ostatnio można zaobserwować ciekawe zjawisko.. im mniej inteligentny
    antyfaszysta tym bardziej przypomina stalinowskiego antyfaszystę w
    swojej "miłości inaczej " do demokracji i wolności (słusznego) słowa.
    Nie wystarczy jak debil wyzywać od faszystów na "słabych" podstawach by
    mieć rację. Niezwykła łatwość wyzywania od faszystów produkuje efekty
    jak bajeczce z trzema krzykami "Wilk!".

    W duchy prawnym: Oskarżenie o faszyzm jak mają być traktowane bardzo
    poważnie to powinny być na solidnych podstawach i praktycznie zawsze z
    bardzo z poważnymi konsekwencjami w jedną z dwóch stron (oskarżanego
    albo pomawiającego). Stalinowscy antyfaszyści RP3 już doprowadzili do
    tego że wyzwanie kogoś _przez nich_ od faszysty to już "nic takiego
    bardzo znaczącego", takie rutynowe wyzwisko.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2020-11-14 23:02:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > NSDAP, to była partia. GESTAPO, to policja.
    Po drugiej stronie było co? WKP(b) i NKWD

> [...]
    > przynależność do NSDAP, ale nie wyobrażam sobie, by przynależność do
    > NSDAP była w jakikolwiek sposób powiązana z zatrudnieniem w GESTAPO.

    NSDAP i WKP(b) kontrolowały policje polityczne swych krajów i mamy tu
    emanacje.

> [...]
    > podziemie jest po obydwu stronach granicy. W sumie nawet trudno im się
    > dziwić, że chcieli razem działać na tej płaszczyźnie.

    No i mamy kontynuację do tej pory. Hans Frank zakazał zgromadzeń powyżej
    5 osób a tu sto tysięcy idzie. Nie można tego tak zostawić i trzeba
    interweniować.

  • 20. Data: 2020-11-14 23:03:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 22:04, Kviat pisze:
    /.../
    > Ostatnio można zaobserwować ciekawe zjawisko... im mniej inteligentny
    > faszysta, tym bardziej płacze, że zabraniają mu głosić faszystowskie
    > poglądy.

    No kwękasz. Tu jest zgoda.