  • 31. Data: 2004-01-21 12:00:38
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
    news:bulo3k$rjh$1@topaz.icpnet.pl...

    > 1. tak. w kagancu i na smyczy. jesli nie - moze byc mandat.
    > 2. jesli to nie Ty srasz na chodnik, szczasz do rzeki, a i golebie nie
    > sa Twoje, to wine ponosi kto inny, ale wina jest...

    A podstawa prawna ?
    Z góry dziękuję za odpowiedź typu: "Kodeks Cywilny", "KOdeks Karny" itp....
    Proszę o konkrety.

  • 32. Data: 2004-01-21 12:01:26
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witam :)
    Za psa płace podatek (może zbyt mały ale jestem skłonny płacić więcej) i za
    te pieniądze (jak z podatku drogowego drogi) magistrat powinien sprzątać
    trawniki ... bo nigdy nie zostawiam kupy na chodniku a na razie to wypłaca
    sobie nagrody...
    Marcin

  • 33. Data: 2004-01-21 12:06:15
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik Tomek <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bulpkj$5n6$...@k...task.gda.pl...

    http://ag.bocznica.org/

  • 34. Data: 2004-01-21 12:18:44
    Temat: Re: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Krzychu napisał:

    > Użytkownik Tomek <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bulpkj$5n6$...@k...task.gda.pl...

    > itp....

    > http://ag.bocznica.org/
    Hehe, a swoja droga znalazlam, na przyklad w Bialymstoku:

    Uchwała Rady Miejskiej Białegostoku
    z dnia 19 maja 1997 r.
    w sprawie obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe na terenie
    miasta Białegostoku.

    _Na_podstawie_ art. 40 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
    samorządzie terytorialnym /Dz.U. z 1996 r. Nr 13 poz. 74, Nr 58 poz.
    261, Nr 106, poz. 496 i Nr 132, poz. 622, z 1997 r. Nr 9 poz. 43/ oraz
    art. 4 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i
    porządku w gminach /Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622/ w związku z art. 77
    Kodeksu wykroczeń Rada Miejska Białegostoku uchwala, co następuje:
    § 1.

    Posiadacze psów na terenie miasta Białegostoku zobowiązani są do
    zachowania środków ostrożności przy trzymaniu psa.
    § 2.
    Zabrania się:
    * puszczania psa samopas,
    * pozostawiania psa bez dozoru, jeżeli zwierzę to nie jest
    należycie uwiązane lub nie znajduje się w pomieszczeniu zamkniętym lub
    na terenie należycie zabezpieczonym,
    * wprowadzania psów do placówek handlowych, zakładów usługowych,
    lokali gastronomicznych, zakładów produkcji spożywczej i pomieszczeń
    obiektów użyteczności publicznej,
    * wprowadzania psów do piaskownic, na teren placów zabaw i boisk,
    * wprowadzania psów na plaże strzeżone i niestrzeżone w terminie od
    1 maja do 30 września.
    § 3.
    1. Wyprowadzanie psów dozwolone jest jedynie na smyczy i w kagańcu.
    Dotyczy to również przewozów psów środkami komunikacji publicznej.
    2. Zwolnienie psa ze smyczy dozwolone jest przy łącznym spełnieniu
    następujących warunków:
    1. posiadaniu przez psa założonego kagańca,
    2. zwalnianiu psa w miejscach mało uczęszczanych przez ludzi,
    3. dysponowaniu możliwością sprawowania bezpośredniej kontroli
    nad zachowaniem zwierzęcia

    -
    Pozdrawiam,
    Edytka
    [edymon]

  • 35. Data: 2004-01-21 12:28:27
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Krzychu" napisał co wiedizał...

    Na więcej Cię nie stać ? Wysil mózgownicę....albo lepiej nie, bo
    przegrzejesz obwody.

    Pozdrawiam wszystkich zaciekle dyskutujących nad problemem, również tych
    "myślących inaczej".

  • 36. Data: 2004-01-21 12:29:51
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trawniki ... bo nigdy nie zostawiam kupy na chodniku a na razie to wypłaca

    3 x TAK
    Uff, Już myślałem, że jetem jakiś ostatni mohikanin....

  • 37. Data: 2004-01-21 12:44:43
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Cóż, może w twoim środowisku sranie ludzi pod oknami innych ludzi to
    > norma....

    W centrum Krakowa sranie lumpow jest norma..
    sranie psow tez.

    > W mojej okolicy póki co problemem są 'tylko' psy - i trzeba z tym walczyć,
    > zanim problem eskaluje się do poziomu twoich slumsów.

    Najprosciej walczyc nakladajac obowiazek olat i zatrudnienie sporzataczki.
    Przynajmniej spadnie bezrobocie.

    Boguslaw

  • 38. Data: 2004-01-21 12:59:59
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > W centrum Krakowa sranie lumpow jest norma..
    > sranie psow tez.

    A co dopiero w Bukareszcie... :-)
    Przyjemnie by wam bylo?

    http://www.max.boo.pl/ibf/index.php?showtopic=385

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 39. Data: 2004-01-21 13:01:04
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Najprosciej walczyc nakladajac obowiazek olat i zatrudnienie
    > sporzataczki. Przynajmniej spadnie bezrobocie.

    To jest jakaś myśl - ale pomyśl, ile może wynieść opłata za psa.

    No, ale to nie mój problem :)

  • 40. Data: 2004-01-21 13:15:43
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > To jest jakaś myśl - ale pomyśl, ile może wynieść opłata za psa.
    >
    > No, ale to nie mój problem :)

    Ani moj...

    Przenioslem sie na iwes i moj "przyszly pies" bedzie ...
    na MOJ trawnik.

    Boguslaw