  • 11. Data: 2011-02-22 06:41:43
    Temat: Re: Mandat na inne nazwisko - jak postąpić
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ijuhiq$oj9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > miałbym wpisane:
    > Jan Iksińskiego
    > ul. Iksińskiego 0/0
    >
    > To tak obrazowo ;)...
    >
    > A z przepisową jazdą - nie przesadzajmy. Ile osób w Polsce w terenie
    > zabudowanym jeździ 50?? Zwłaszcza, jeśli to szeroka droga, bez przejść dla
    > pieszych, a do najbliższego zabudowy jest ok 1km ;>... Sam policjant
    > powiedział, że on 50 nie jeździ i że łapie powyżej 70... więc "jego" limit
    > przekroczyłem o 1km/h... a co do tego, że mandat niski - zgodny z
    > taryfikatorem. Fakt, mogło być więcej...

    Przekroczyles 50-tke? Przekroczyles. A to ze on wspanialomyslnie ustawil na
    70-tke to juz inna inkszosc.

  • 12. Data: 2011-02-22 07:26:12
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "p 47" napisał w wiadomości grup

    Jesli nie zapłacisz to MSZ tak wypełniony mandat (na de-facto inne nazwisko)
    nie może byc podstawą do jakiegokolwiek zajecia (a w kazdym razie bez
    dodatkowej procedury).

    Taaa. A pesel i jego własnoręczny podpis to nic takiego ;)

  • 13. Data: 2011-02-23 02:06:03
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowej procedury).
    >

    > Taaa. A pesel i jego własnoręczny podpis to nic takiego ;)

    Tyle, ze musiałby Duch Św. oswiecić np US, ze ten podpis jest faktycznie
    własnoreczny i to akurat złozony przez kogoś, którego nazwisko na mandacie
    nie figuruje.
    A przede wszystkim to dodatkowo tenże Duch Św. musiałby także przedtem
    oświecić policjanta, który zajmuje się składaniem wniosków o zajęcie, ze:"
    1. na mandacie jest błędne nazwisko
    2. ma złozyć ten wniosek na inne nazwisko, niz figuruje na mandacie
    3. i jeszcze podpowiedziec mu, na jakie
    4. skąd on ma wiedziec, że akurat PESEL jest własciwy..

    ;-))

  • 14. Data: 2011-02-24 18:19:19
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > 3. i jeszcze podpowiedziec mu, na jakie
    > 4. skąd on ma wiedziec, że akurat PESEL jest własciwy..

    Podpis jest czytelny (chyba, że na kopii już nie ;)). W sumie, ja w
    takiej sytuacji, sprawdziłbym osobę o tym peselu, zobaczył, że nazwisko
    pasuje do podpisu i stwierdziłbym, że jest OK. Ale dalej nie wiem, czy
    coś z tego wynika ;)...

    Konop