  • 11. Data: 2003-01-30 08:51:30
    Temat: Re: Mandat i zabrany dowód rejestracyjny
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : Co do dowodu rejestracyjnego to sprawa jasna.Ale za co dostałeś mandat??

    z przepisów o ochronie środowiska, na pewno w rowie rósł niezwykle cenny
    gatunek trawy łąkowej
    i on go zniszczył mechanicznie :->>

  • 12. Data: 2003-01-30 09:07:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "mac" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > stało,
    > dowód
    >

    > Co do dowodu rejestracyjnego to sprawa jasna.Ale za co dostałeś mandat??

    No...mze za to ze bo przyjal..
    Mogl powiedziec ze wjechl do rowu bo mial taki kaprys.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2003-01-30 12:17:35
    Od: "mac" <m...@g...pl>

    bylo slisko i zjechalem (nawet nie pytajcie co robilem w aucie), stalo się
    to wyłącznie przez moją głupotę.
    a jak będę jechał bez szyb i powiem, że chciałem kabrio...

    sory juz kończe ten temat, he, he

  • 14. Data: 2003-01-30 21:57:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Bez szyb nie można. Musisz mieć co najmniej poprzednią, bo to wynika z
    przepisu. bez niej zabiorą znowu dowód rejestracyjny. Pozostałem możesz
    zasadniczo wyrzucić.

  • 15. Data: 2003-01-30 22:10:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Podejrzewam, że pewnie za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym. W mojej
    ocenie sprawa raczej dyskusyjna. Dla kogo zagrożeniem jest wpadający do rowu
    samochód? Zwłaszcza, jeśli było to na przykład w odludnym miejscu i poza
    kierującym w pojeździe nikogo nie było. Również w tym czasie nie przejeżdżał
    żaden samochód, który mógłby doznać uszczerbku.

    Powiem szczerze, że ja bym się zastanowił, czy przyjąć mandat, czy powalczyć
    przed sądem. Przed sądem - jeśli nie było świadków - powiedziałbym, że
    wybiegł mi zając i omijając go wjechałem do rowu. I jeszcze odszkodowaniem
    bym od państwa dostał.

    Powiem szczerze, że nie bardzo wiem, po co gościowi dali ten mandat. Chyba
    faktycznie z tego powodu, że przyjął.

  • 16. Data: 2003-01-31 14:43:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przed sądem. Przed sądem - jeśli nie było świadków - powiedziałbym, że
    > wybiegł mi zając i omijając go wjechałem do rowu.

    Gdybyś powiedział żę wybiegł jakiś zwierzak to...tak by było.Ale jeślibyś
    powiedział że wpadłeś w poślizg "bo było

    I jeszcze odszkodowaniem

  • 17. Data: 2003-01-31 14:49:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > przed sądem. Przed sądem - jeśli nie było świadków - powiedziałbym, że
    > wybiegł mi zając i omijając go wjechałem do rowu.

    Gdybyś powiedział że zwierzak Ci wybiegł to ...tak by było.Ale jeśli gość
    powiedział że wpadł w poślizg bo było ślisko to dostał mandat za
    niedostosowanie prędkości do panujących warunków( KW-art.97 czyli
    tzw.worek).Aby "podpaść " pod art.86 czyli zagrożenie bezpieczeństwa to
    zagrożenie to musi być realne a nie potencjalne czyli musi być osoba której
    bezpieczeństwo zostało zagrożone(poza sprawcą)

    >I jeszcze odszkodowaniem bym od państwa dostał.

    Tak.Ale nie mógłby to być zając ale np.Łoś.Skarb państwa płaci za zwierzynę
    pod ścisłą ochroną.Za dziki i sarny nikt nie płaci.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 18. Data: 2003-01-31 16:31:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | Tak.Ale nie mógłby to być zając ale np.Łoś.Skarb państwa płaci za
    zwierzynę
    | pod ścisłą ochroną.Za dziki i sarny nikt nie płaci.

    A z czego wynika, że tylko za zwierzynę pod ścisłą ochroną? Nie upieram się,
    ale jeszcze jakiś czas temu płacili za sarny. Tych akurat w naszych
    okolicach mnogo, więc co jakiś czas wpadały pod koła.