  • Data: 2012-03-31 11:16:51
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może sytuację ratuje "strefa ruchu".

    Znaczy, żeby Liwiusz wprowadził Strefę w przedpokoju?

    > ...od czasów mocno przedtuskowych zreszta :)

    Ale Donald obiecywał zmiany na lepsze i chuja zrobił. Łącznie z tym, że
    ja wciąż nie mogę się legalnie przeprowadzić z powiatu G do powiatu Z
    bez zapłacenia haraczu 600zł, choć Donek obiecywał wielokroć, że to usunie.

    Amerykanie się skarżą:

    Remember when we had Ronald Reagan, Bob Hope and Johnny Cash? Now we
    have Obama, no Hope and no Cash.

    Ale my ich przebijamy, mamy Tuska.

    > A działa głównie dlatego, że "nad nim" jest przykrywka
    > w postaci konwencji.

    Czy nad nim, to już akurat wątpliwe.

    > Sam się na to już kilka razy naciałem (choćby w sławnej
    > sprawie "migania na zakrętach").

    Nie znam, możesz przybliżyć?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek