  • Data: 2012-03-28 20:57:37
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 20:32, Nixe <n...@n...pl> wrote:

    > Taa, jasne.
    > Facet mi wjedzie TIRem do ogródka, a ja jedynie, co mogę, to złożyć
    > pozew do sądu i czekać na rozprawę.
    > Lodu na głowę kolego :)

    no nistety, ale tak to wyglada, ustawodawcy dbali tylko o "wlasnosc
    panstwowa", wiec takie efekty...
    jakis czas temu gbyla glosna sprawa odholowania samochodu blokujacego
    brame, jak sie pozniej okazalo z prywatnego terenu - musieli
    przepraszac, placic jakies odszkodowania bodajze... itp ;)

    WS

    PS. ostatnio sie zmienilo o tyle, ze mozna postawic u siebie znaki
    drogowe i sluzby maja prawo karac za ich nieprzestrzeganie...