    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Date: Wed, 2 Sep 2009 19:15:42 +0200
    <1...@z...router> <h7fsle$juj$1@news.task.gda.pl>
    <h7h678$b15$1@inews.gazeta.pl> <h7h7ce$q84$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <2...@f...googlegroups.com>
    <h7hdm9$5f1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <b...@g...googlegroups.com>
    <h7jk3r$299$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <8...@l...googlegroups.com>
    <h7jq5l$s9j$1@news.dialog.net.pl>
    <9...@f...googlegroups.com>
    <h7k18b$n83$3@nemesis.news.neostrada.pl>
    <c...@r...googlegroups.com>
    <h7k2uq$q0j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <h7m59v$p2o$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <a...@x...googlegroups.com>

    Órzytkownik "BK" napisał:
    > 1. Wez zainwestuj :) w firefoxa z opcja sprawdzania pisowni albo pisz
    > posty w edytorze i poprawiaj błędy bo jak wiedze "rodzicuf" to trace
    > wiare w ludzkosc. Rozumiem beldy, pospiech, lenistwo - sam robie bledy
    > - ale... sorry, sa jakies granice ;)

    oj czepiasz sie byle czego:O)
    poza tym kto ci wcisnął że nasza ortografia jest poprawna?:O)

    > 2. Wyglada na to, ze nie mogl wyrzucic bo zajmujac jakis lokal mamy
    > zagwarantowana ochrone posiadania. Zadnego lokatora nie mozna wyrzucic
    > na bruk - nawet tego dzikiego, nie majacego tytulu prawnego do lokalu.

    nie wygląda ale tak jest!:O)
    a co do tytułu do lokalu to zdobył je w momencie urodzenia, bo nie chcesz mi
    chyba wcisnąć że zamieszkiwanie dzieci w ich domu jest tylko dobrą wolą
    rodzicuf?:O)
    a skoro je zdobył i nie stracił to znaczy że ma je nadal:O)

    > 3. To, ze nie mozna wyrzucic kogos na bruk nie znaczy, ze ma jakies
    > prawa do lokalu - nie czyni go to wlascicielem czy najemca.

    dzieci są wspułwłaścicielami majątu rodziców, a skoro taki głupi tatuś nie
    życzy sobie dzieci w swoim domku to powinien o tym pomyśleć przed ich
    płodzeniem!:O)