  • Data: 2009-09-02 18:25:09
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:cbfe55c8-820d-48e7-baa1-9f26ee2b4184@y9g2000yqn
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Skoro uwazasz, ze to twierdzenie jest bledne - to pokaz na to podstawe
    > prawna.
    Nic z tych rzeczy. Dowodzi ten, kto pierwszy stawia tezę.

    > Nic prostrzego.
    Prostszego. Za dużo ze Papą Smerfem (dawniej: gargamel) gadałeś. ;)

    > Ja twierdze, ze nie ma podstawy. Ty
    > twierdzisz, ze jest.
    Nie, ja zarzucam ci, że przez zbytnie uogólnienie twoja teza jest błędna i
    wskazuję gdzie tkwi błąd. Udowadniać rację najpierw masz ty.
    Jeśli jeszcze nie umiesz pojąć, to mnie się z tobą gadać nie chce. Dyskutuję
    po to, żeby czegoś się dowiedzieć, a nie dla miłego uchu klekotu klawiatury

    --
    Jotte