  • Data: 2009-09-02 16:49:26
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Herald" napisał:
    > A ile ma zarabiać człowiek bez doświadczenia zawodowego - 5-15 tysięcy?

    nie ma doswiadczenie? to co robili jego rodzice kiedy się nim opiekowali?:O)

    > Możesz rozjaśnić - o co ci chodzi?

    chodzi mi o to że obecne bezrobocie w znacznym stopniu jest spowodowane tym
    że emeryci okradają pracujacych ze znacznej czesci ich dochodów, bo sobie
    wymyślili jakeiś dożywotnie wakacje, a przecież ci emetyci to dorośli
    ludzie, co nie?:O)

    > A znam przypadki kiedy to rodzice dwoili się i troili,
    > "ładowali" w bachora kasę, by kończył studia, łatwili mu roboty - w końcu
    > wyeksponowany został na kurewsko płatne stanowiska - a taki sqrwiel
    > "wysyła" później swoich rodziców do OPSa!!!!
    > Masakra, kurwa po prostu katastrofa.

    widzę ze bardzo słabiutko znasz życie:O)
    jakiem Papa Smerf zapewniam cię że takie przypadki nie istnieją!!!
    dzieci odwdzięczają się swoim rodzicom tym samym co oni im w dziecństwie,
    plus mniejsza, lub większa nawiązka, tylko po prostu tobie się zdaje że
    wiesz wszystko, ale ty poprostu widzisz to co na pokaz dla obcych,
    heroicznych pożądnych rodziców, a naprawdę to niezłe śkur%#$& i ich dzieci
    dokładnie o tym wiedzą i kim naprawdę byli można poznać dopiero po tym jak
    się nimi zajmują ich własne dzieci!:O)
    każdy dostanie to na co zasłużył, na ziemi i w niebie, amen!:O)