  • Data: 2009-09-02 17:58:19
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:cadb91ff-08da-4394-aeff-180a0cde352a@j4g2000yqa
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Sorry Ty chyba jestes jakis lewy. Mam Ci dac podstawe prawna do tego,
    > ze jak ktos zapuka do moich drzwi [nawet moje dorosle dziecko] to moge
    > mu kazac spierdalac? Podstawa prawna jest moje prawo wlasnosci do
    > mojego lokalu [ew. fakt, ze jestem najemca] oraz to, ze jestem
    > posiadaczem.
    Sorry, ty chyba jesteś jakiś odtylcowy. To ty sam nie rozumiesz co
    twierdzisz?
    I tych właśnie twierdzeń chetnie poznałbym podstawę prawną.
    Ale nie tam jakieś ogólniki - prawo własności, stosunek najmu, itp.
    Przecież napisałem wyraźnie - _konkretnie_ . Jak nie potrafisz, to po co się
    produkujesz?

    Ja ci spróbuję jak krowie na rowie:
    <cit>
    Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    ktorego tytul prawny ma jego rodzic
    </cit>
    To proste i kategoryczne twierdzenie. Błędne.
    Tymczasem IMO należy rozróżnić sytuację kiedy dziecko dorosło w _trakcie_
    zamieszkiwania, od sytuacji kiedy jest dorosłe, nie zamieszkuje i nagle chce
    zamieszkiwać.

    > Czy moze chcesz pdostawy prawnej na to, ze kogos kto ze mna mieszka
    > musze eksmitowac bo to jedyna droga pozbycia sie lokatora wbrew jego
    > woli?
    > EOT
    Dziwna logika - pytasz mnie co masz podać, a chwile potem sam wykopujesz się
    z dyskusji.
    To po co pytasz?

    --
    Jotte