  • 41. Data: 2020-07-03 16:48:34
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-03 o 12:24, Olin pisze:
    > W czwartek po południu portal wyborcza.pl ujawnił, że mężczyzna ułaskawiony
    > przez prezydenta wciąż figuruje w rejestrze najgroźniejszych pedofilów. >>

    Teraz do więzienia powinni wsadzć matkę, że że swokego małego dziecka
    zrobiła prostytutkę i i teraz obydwóm jest dobrze tak jak jest.

    --
    animka

  • 42. Data: 2020-07-03 21:23:17
    Od: z <...@...pl>

    Sugerujesz że Wymiar sprawiedliwości ŹLE zawyrokował w tej sprawie?

  • 43. Data: 2020-07-04 11:49:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2020 o 12:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Leczenie byłoby lepsze, niż więzienie.

    A pedofilię da się _wyleczyć_?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-07-05 17:52:04
    Od: z <...@...pl>

    Inaczej nie potrzebna by była RESOCJALIZACJA. ;-)

  • 45. Data: 2020-07-05 18:12:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2020 o 17:52, z pisze:
    > Inaczej nie potrzebna by była RESOCJALIZACJA. ;-)

    Przecież w resocjalizację nikt nie wierzy. Ktoś liczy na to, że
    trynkiewicz się zresocjalizuje?

    Zresztą nie mieszajmy leczenia z resocjalizają - leczy się w zakładzie
    leczniczym resocjalizuje się w karnym;)

    I teraz - jeśli się da leczyć to leczyć, jak się nie da to do pierdla,
    bo głupio karać psychuszką. No chyba że wyrok więzienia, ale do odbycia
    w psychuszce, ze względu na lepszą opiekę. Ale oficjalnie nie na
    leczenie a odbycie kary. Inaczej robimy kurwę z logiki i niebezpieczny
    precedens.

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-07-05 20:46:51
    Od: z <...@...pl>

    normalni ludzie nie wierzą ale sądownictwo i zgraja prawników na tym
    zarabiają dlatego RESOCJALIZACJA DZIAŁA.

    A skoro DZIAŁA to i pedofila, geja czy innego pederastę da się NAPRAWIĆ
    o oddać społeczeństwu. Socjalizm pełną gębą ;-)

  • 47. Data: 2020-07-05 20:52:32
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila [w zakresie zakaz kontaktów z już pełnoletnią poszkodowaną na jej wniosek]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > odbycia w psychuszce, ze względu na lepszą opiekę. Ale oficjalnie nie
    > na leczenie a odbycie kary. Inaczej robimy kurwę z logiki i

    No przecież Polańskiego mieli wyleczyć z pedofilii już zaledwie
    42 dniami obserwancji psychiatrycznej w pierdlu. Kalifornijska
    medycyna karna przecież wystarczyła *zdaniem Polańskiego* :-)

    --
    A. Filip

  • 48. Data: 2020-07-05 21:00:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.07.2020 o 20:46, z pisze:
> [...]
    >
    > A skoro DZIAŁA to i pedofila, geja czy innego pederastę da się NAPRAWIĆ
    > o oddać społeczeństwu. Socjalizm pełną gębą ;-)

    Gównoburza się z tej sprawy zrobiła. Merytoryki tu akurat "za brosz" nie
    ma. Zacznijmy od tego, że skoro te dwie dorosłe kobiety nie boją się z
    nim mieszkać, to jaki sens ma utrzymywanie zakazu w mocy? Zwłaszcza, ze
    córka dorosła i raczej trudno byłoby pewnie z nią pedofilię uprawiać.
    Dodatkowo - podobno - córka zaprzeczała od samego początku temu. Nie
    chce mi się śledzić przepisów, ale za niedorzeczne uważam, że w tej
    sprawie w ogóle Prezydent RP musiał wydawać jakiekolwiek decyzje. moim
    zdaniem wniosek powinien rozpatrzyć sąd, który wydał wyrok. Takich
    warunkowych "skróceń" kary jest masa i o ile mi wiadomo Prezydentowi
    nikt tym głowy nie zawraca. Zastanawiam się, czy to nie była po prostu
    prowokacja,

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2020-07-05 21:03:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wierzy, ale nie ma być jednego terapeutę na dwudziestu klientów, a dwóch terapeutów
    na jednego.
    I nie raz w tygodniu pół godziny, lecz codziennie po 6 godzin.
    Lub 24/7 odpowiedniego środowiska.
    Trynkiewicza oczywiście też można było zresocjalizować, tyle że nikomu się nie
    chciało.

    -----

  • 50. Data: 2020-07-05 21:22:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > warunkowych "skróceń" kary jest masa i o ile mi wiadomo Prezydentowi
    > nikt tym głowy nie zawraca. Zastanawiam się, czy to nie była po prostu

    Dziecko samo się skarżyło u psychologa i jeszcze gdzieś.
    Teraz raptem są normalną rodziną? To jest w takim razie patologiczna
    rodzina. Nie wiem dlaczego nie ulaskawiono kogoś kto zasługuje na
    ułaskawienie, ale akurat wybrano sobie do ułaskawienia tego typa.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/afera-wokol-pr
    ezydenckiego-ulaskawienia-ofiara-pedofila-zabiera-gl
    os/4tyggev?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_med
    ium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_
    v=2

    --
    animka