  • 31. Data: 2020-07-03 13:16:28
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-03 o 12:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Leczenie byłoby lepsze, niż więzienie.

    Progresywni i postępowi twierdzą że pedofilia to płeć... także ten... ;-)

  • 32. Data: 2020-07-03 13:18:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >molestował
    >seksualnie. Przytrzymywał ją, bił ręką w twarz, a drugą ręką dotykał
    >w jej
    >krocza. Do tego zmuszał ją do wykonywania posuwistych ruchów na swoim
    >członku. Sąd apelacyjny, który już jako ostatnia instancja wyrokował
    >w tej
    >sprawie w 2013 roku, stwierdził ponad wszelką wątpliwość, że Piotr C.
    >wykorzystywał seksualnie Anię przez ,,stosunkowo długi okres" i że
    >robił to
    >wielokrotnie oraz ze znaczną częstotliwością.
    [...]
    >Słowa małej Ani potwierdzili też
    >jej wychowawca ze świetlicy, ciocia oraz biegła psycholog, która ją
    >badała.
    >To właśnie na podstawie takiego badania ustalono, że Piotr C.
    >onanizował
    >się rączkami dziecka.

    A dotarl Fakt do tego ile trwal ten "stosunkowo długi okres" ?
    Bo 14-latka, jesli czytac miedzy wierszami, to tak niekoniecznie "mała
    Ania"
    czy "rączka dziecka" ...

    J.

  • 33. Data: 2020-07-03 13:37:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jul 2020 13:18:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > A dotarl Fakt do tego ile trwal ten "stosunkowo długi okres" ?

    Od 2006 do 2011.

    > Bo 14-latka, jesli czytac miedzy wierszami, to tak niekoniecznie "mała
    > Ania" czy "rączka dziecka" ...

    Sugerujesz, że jak już miała 14 to spoko można ją było łapać za krocze,
    zwłaszcza, że to tatuś?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2020-07-03 14:02:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 14:46, z pisze:
    > od zakazu zbliżania

    A co się stanie jak ktoś złamie taki zakaz? Skoro zainteresowani nie
    chcą takiego zakazu.
    W czym im przeszkadzał ten zakaz?
    Jest w rejestrze pedofili i policja sprawdza?

    Robert

  • 35. Data: 2020-07-03 14:14:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jul 2020 12:51:01 +0200, z napisał(a):

    > Zwyrodnialcy powinni WISIEĆ.
    > Wszyscy zwyrodnialcy. Nawet znani celebryci czy reżyserzy.

    Ale jak chcesz powiesić KO Delegata vel Libellę?
    Przecież już nie żyje.

  • 36. Data: 2020-07-03 14:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    >Od 2006 do 2011.

    >Sugerujesz, że jak już miała 14 to spoko można ją było łapać za
    >krocze,
    >zwłaszcza, że to tatuś?

    Sugeruje, ze uzywanie takich slow mialo osiagnac konkretny efekt u
    czytelnika,
    a niekoniecznie bylo uzasadnione.

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy kiedys w KK byla granica 13 lat ?

    J.

  • 37. Data: 2020-07-03 15:13:18
    Od: z <...@...pl>

    Mają olać zakaz wydany przez Sąd?

    Was w tej kaście już zupełnie popierdoliło? ;-)

  • 38. Data: 2020-07-03 15:14:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-03 o 14:14, Olin pisze:
    > Ale jak chcesz powiesić KO Delegata vel Libellę?
    > Przecież już nie żyje

    Pośmiertnie ;-)

    Nie takie cuda już w Sądownictwie się działy ;-)

  • 39. Data: 2020-07-03 15:18:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jul 2020 14:44:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > P.S. Czy mi sie wydaje, czy kiedys w KK byla granica 13 lat ?

    W średniowieczu 12-letnie dziewczynki osiągały lata sprawne i mogły
    wychodzić za mąż, dolną granicą wieku dla zaręczyn było 7 lat.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2020-07-03 15:22:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jul 2020 15:14:19 +0200, z napisał(a):

    > Pośmiertnie ;-)
    > Nie takie cuda już w Sądownictwie się działy ;-)

    Ale to było sądownictwo kościelne.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Synod_trupi

    "[Stefan VI] Prawdopodobnie zmuszony przez cesarza zwołał synod, który miał
    na celu pośmiertne osądzenie oraz pozbawienie czci papieża Formozusa. W tym
    celu wydobyto jego zwłoki z grobu i przyodziano w szaty pontyfikalne.
    Następnie odcięto mu trzy palce służące mu do błogosławienia ludu, a po
    dokonaniu sądu poćwiartowane zwłoki wrzucono do Tybru."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl