  • 131. Data: 2020-07-09 14:11:29
    Temat: Re: Maliniak ułaskawia pedofila
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f06e640$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-07-08 o 20:44, J.F. pisze:

    >No właśnie. Dlaczego aż taki kurs na Czaskoskiego?

    Zauwaz, ze stosunkowo niewielka roznica w sondazach moze sie
    przekladac na znacznie wieksza szanse wygranej, przynajmiej na
    pierwszy rzut oka.

    Takie np 47 do 48% ... ale zakladamy sie na glosy, tylko kto wygra.
    Brakuje 5%, jak sie rowno rozlozą, to drugi wygra. A zeby sie te 5%
    rozlozyly lepiej niz 3% i 2% - to juz jakies spore pr-stwo.
    Tzn spore przy czystym rachunku pr-stwa, bez zwiazku z polityką.

    Patrzac na kontekst polityczny - Duda ma spore szanse wygrac.

    Ale jak pisalem - bukow to nie powinno juz obchodzic, tylko przyjete i
    przyjmowane zaklady :-)

    Na betfanie juz 1.55-2.50.

    J.

  • 132. Data: 2020-07-09 14:38:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-09 o 14:11, J.F. pisze:
    > Na betfanie juz 1.55-2.50.

    Dalej dużo.

  • 133. Data: 2020-07-09 15:20:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Rozumiem Twoje tłumaczenia. Ale różnica aż taka w kursie?
    >Buk musiałby być bardzo nieroztropny.

    Jesli trafil w gust graczy, to w obu przypadkach zarobi, nic nie
    ryzykuje :-)

    Tzn jak postawione zaklady beda odwrotnej proporcji do kursow - to
    zarobi niezaleznie od wyniku.

    Polozyc go moze jakis duzy zaklad czy duza ilosc zakladow w ostatnim
    momencie, juz przy ustalonych kursach.

    Lub nie trafienie w gusta graczy na poczatku - jak sie okaze, ze
    zaklady mocno odbiegaja od kursowej proporcji.
    Kursy mozna skorygowac, ale przyjetych zakladow juz nie uniewazni.

    J.

  • 134. Data: 2020-07-09 19:29:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-09 o 15:20, J.F. pisze:
> [...]
    > mocno odbiegaja od kursowej proporcji.
    > Kursy mozna skorygowac, ale przyjetych zakladow juz nie uniewazni.

    Czyli grają jak o konie.

    --
    animka

  • 135. Data: 2020-07-09 20:03:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    [...]
    >Czyli grają jak o konie.

    Oczywiscie, co to dla nich za roznica.

    Ale z ostroznosci powinnas napisac "graja ja na wyscigach".
    Bo moze "koń" obraża prezydenta :-)

    J.

  • 136. Data: 2020-07-10 19:02:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Dalej dużo.

    A propos - najnowsze sondaze daja juz przewage Trzaskowskiemu
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/sondaz
    -prezydencki-wybory-2020-trzaskowski-wygrywa-o-wlos-
    z-duda/8vex7s4,79cfc278

    a u bukow po staremu.

    Buki maja swoje sondaze, lepsze niz polityczne chciejstwo,
    czy ich klienci maja swoje sondaze/przekonania,
    czy pule juz zgromadzili taką, ze nie musza reagowac ?

    Dzis troche kursy plywaly, ale niewiele.

    No i nie wiem - zagrac ryzykownie, bezpiecznie, czy nie grac wcale :-)

    J.

  • 137. Data: 2020-07-10 20:27:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-09 o 20:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    > [...]
    >
    > Oczywiscie, co to dla nich za roznica.
    >
    > Ale z ostroznosci powinnas napisac "graja jak na wyscigach".

    Tak, masz rację :-)

    > Bo moze "koń" obraża prezydenta :-)

    Boję się koni, ale może raczej byłoby to na odwrót. Konie to
    inteligentne zwierzęta, tak jak m.in. psy.

    --
    animka

  • 138. Data: 2020-07-12 11:57:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 20:27:40 +0200, Animka napisał(a):

    > Tak, masz rację :-)

    > Boję się koni, ale może raczej byłoby to na odwrót. Konie to
    > inteligentne zwierzęta, tak jak m.in. psy.

    Jakby byly inteligentne, to bysmy ich nie zaprzegali do pługa :-)

    J.

  • 139. Data: 2020-07-13 20:34:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-12 o 11:57, J.F. pisze:

    > Jakby byly inteligentne, to bysmy ich nie zaprzegali do pługa :-)

    Oj przestań, bo ciarki po mnie przechodzą. Szczególnie jak sobie
    przypomnę te biedne konie w Zakopanem.

    --
    animka