  • 1. Data: 2020-06-30 11:51:03
    Temat: kiedy umorzą
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    W Bytomiu członek komisji wyborczej fałszował karty wyborcze. Ponieważ
    czynił to na niekorzyść Trzaskowskiego, rodzi się pytanie, czy ziobrotura
    umorzy postępowanie zaraz po drugiej turze, czy może będzie prowadzić je w
    nieskończoność.

    https://natemat.pl/313277,wybory-prezydenckie-2020-f
    alszowanie-kart-wyborczych-stratny-trzaskowski#
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-06-30/czlon
    ek-komisji-falszowal-karty-wyborcze-mial-dopisywac-z
    naki-x/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-07-01 02:55:44
    Temat: Re: kiedy umorzą
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-30 o 11:51, Olin pisze:
> [...]
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-06-30/czlon
    ek-komisji-falszowal-karty-wyborcze-mial-dopisywac-z

    Tak się zastanawiam. 38.300 (bodajże) głosów było nieważnych.
    Przecież jak ktoś szedł głosować to wiedział ile krzyżyków na jednego
    kandydata się stawia. Instrukcje były w gazetach, w internecie a nawet
    na karcie do głosowania.
    W związku z tym uważam, że to zrobił ktoś złośliwie.Przy liczeniu głosów
    indywidualnie dostawił po krzyżyku kandydatowi, którego nie tolerował.
    Dlaczego nie zakomunikowano, że głosy są nieważne i niesprawdzenie kto
    te krzyżyki dostawiał.
    W związku z tym wybory były sfałszowane i ktos powinien za to siedzieć w
    więzieniu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-07-01 02:59:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-06-30/czlon
    ek-komisji-falszowal-karty-wyborcze-mial-dopisywac-z

    Myślę, że czynili to na niekorzyść Hołowni, bo wszędzie go mało
    pokazywali i blokowali go.

    --
    animka

  • 4. Data: 2020-07-01 10:57:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jul 2020 02:59:35 +0200, Animka napisał(a):

    > Myślę, że czynili to na niekorzyść Hołowni, bo wszędzie go mało
    > pokazywali i blokowali go.

    W Bytomiu akurat na niekorzyść Trzaskowskiego.
    Na ormowców dobrej zmiany zawsze można liczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-07-01 13:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >nawet na karcie do głosowania.
    >W związku z tym uważam, że to zrobił ktoś złośliwie.

    A moze jednak ktos poszedl na wybory w celu napisania na karcie "a mam
    was wszystkich w ...." :-)

    >Przy liczeniu głosów indywidualnie dostawił po krzyżyku kandydatowi,
    >którego nie tolerował.

    Jak widac - latwo wpasc.

    >Dlaczego nie zakomunikowano, że głosy są nieważne i niesprawdzenie
    >kto te krzyżyki dostawiał.
    >W związku z tym wybory były sfałszowane

    Kilka krzyzykow wynikow calosciowych nie zmieni.
    A jak bedziesz uniewazniala po jednym ... to nigdy nie skonczysz :-)

    >i ktos powinien za to siedzieć w więzieniu.

    No i taka kara przewidziana, tylko czy w ogole bedzie oskarzony :-)

    A w ogole - czy komisja sie dobrze zorganizowala ? Chyba zle, skoro
    takie rzeczy mozliwe.

    J.

  • 6. Data: 2020-07-01 13:37:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]

    >https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-06-30/czlo
    nek-komisji-falszowal-karty-wyborcze-mial-dopisywac-

    Hm, w dwa tygodnie to bylby rekord jak na prokurature, wiec raczej
    nie, a potem to i tak wszyscy zapomna :-)

    Chyba, ze trzeba szybko umorzyc, zeby w drugiej turze tez byl w
    komisji :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-07-01 14:03:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jul 2020 13:37:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > Hm, w dwa tygodnie to bylby rekord jak na prokurature,

    Bez jaj. Przecie ziobroturze spokojnie wystarczyły 3 godziny, żeby umorzyć
    śledztwo w związku z organizacją przewidzianych na 10 maja, wyborów
    prezydenckich.
    https://koduj24.pl/po-kilku-godzinach-sledztwo-w-kto
    rym-przesluchany-moglby-byc-kaczynski-zostalo-umorzo
    ne/

  • 8. Data: 2020-07-01 21:08:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2020 o 13:37, J.F. pisze:

    > Hm, w dwa tygodnie to bylby rekord jak na prokurature, wiec raczej nie,
    > a potem to i tak wszyscy zapomna :-)

    Rekor umorzenia to trzy godziny. Co prawda rekordu już nie zdobędą...

    --
    Shrek