    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: Maliniak aplikuje
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Jul 2020 13:59:54 +0200

    Dnia Thu, 9 Jul 2020 13:41:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ciekawe ile pan dziekan zdobylby punktow na egzaminie.

    Tego nie wiemy, ale najnowsza historia pokazuje, że Maliniak przyzwyczajony
    jest do teleturniejów, w których pytania są mu znane wcześniej; potrafi
    wtedy nawet wyrecytować z pamięci artykuł konstytucji.

    > Tak czy inaczej - najwyrazniej bylo wielu lepszych.

    Tak jest do dzisiaj.

    > A to chyba akurat dobrze o nim swiadczy - tzn o szerokiej wiedzy
    > prawniczej :-)

    Szkoda (dla niego), że nie zaprezentował jej na egzaminie pisemnym, a na
    Kurskiego nie mógł jeszcze wtedy liczyć.
    Dla Polski też w sumie szkoda, bo może zostałby przyzwoitym człowiekiem, a
    tak szemrane towarzystwo go zdeprawowało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl