  • Data: 2003-09-15 13:25:39
    Temat: Re: Ma??e?stwo, a zgoda od biskupa..
    Od: Kuba <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A może po prostu ktoś mi tutaj poradzi żebym jechał do Czech? bo tam
    > więcej ateistów? ;-)
    >
    > już i tak żałuję, że dałem się przekonać do bierzmowania rodzinie...

    Stary! Skoro z KK nie masz nic wspólnego to po co dyskusja? Gdybym
    rozumował wg. twojej główki to powinienem wystąpić o stosowne pisma nie
    tylko do lokalnego proboszcza, ale i popa, pastora, lamy, rabina, i kogo
    tam jeszcze.

    Jeśli powiem, że Twoja matka jest (była?) kompletną kretynką
    i żałować należy że chodzi po tym świecie z jej średniowiecznymi
    zasadami, to jak się czujesz? Myślę że podobnie jak katolik czytający
    Twoje wynurzenia.

    K.