  • Data: 2003-09-15 13:32:46
    Temat: Re: Ma??e?stwo, a zgoda od biskupa..
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Furman" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl> wrote:
    > Stajac przed ołterzem nie stajesz tam dla księdza tylko dla własnej żony.
    > Natomiast nie wiedzę powodu dla którego nalezało by zmuszać jakąkolwiek
    > instytucję do ewidencjonowania osób nie będących jej członkami.
    nie osób..
    istnienia związku małżeńskiego.
    sam z chęcią bym wypisał się z wszystkich ksiąg. zresztą temu służy
    w pewnym sensie moja chęć do wpisania się do nich jako oficjalnie ateista.

    > Widzę że poprostu traktujesz to jak polisę na zycie.
    > Skoro tak to potraktuj to jak kazdą inną polisę, wkońcu nie wymagasz chyba
    > żeby pzu miało ewidencję klientów warty :)
    jeśli warta miałaby taką ewidencję PZU to czemu nie?

    lepszym porównaniem byłoby jednak nie ewidencjonowanie ale umowa
    o wzajemnym uzupełnianiu świadczeń lub przesyłaniu historii ubezpieczeń
    danego klienta, tak jak jest to przyjęte w systemie bankowym.

    Artur Górniak