    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja Sp. z o.o. z niewpłaconym kapitałem
    Date: 22 Mar 2007 08:34:30 -0700

    On 22 Mar, 09:55, czonek <k...@o...pl> wrote:

    > Rozpoczęcie dizłalnosci nie ma nic do rzeczy. tu chodzi o obowiazki
    > rejestrowe. do powstania Spółki niezbędny jest między innymi wpis do
    > Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Jeżeli w ciagu
    > sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy Spółki nie złozysz do sadu
    > wniosku to umowa traci moc, a jezeli w tym czasie juz zacząłeś coś
    > robić, to musisz to przerwać, rozliczyć sie z US, ZUS i wspólnikami ale
    > to juz pewnie okreslaja inne przepisy.

    Niestety dokonano również wpisu do KRS. Sytuacja jest o tyle
    niewygodna, gdyż ja miałem przekazać swoje know-how za co pozostali
    wspólnicy mieli dokonać za mnie wpłaty kapitału odpowiadającego
    wielkości udziałów. Niestety pozostali wspólnicy nie wpłacili zarówno
    mojej części jak i swojej, a teraz ja formalnie widnieję jako
    udziałowiec, który się zobowiązał do wpłaty. Co mogę zrobić, aby
    wycofać się z wspomnianego interesu?