    From: czonek <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidacja Sp. z o.o. z niewpłaconym kapitałem
    Date: Thu, 22 Mar 2007 09:55:08 +0100

    > uległaby samolikwidacji w momencie upłynięcia 6 miesięcy od daty jej
    > założenia, gdyby nie doszło do ropoczęcia działalności. W przypadku, o
    > który pytam spółka otrzymała NIP i REGON co jest (tak mi się wydaje)
    Rozpoczęcie dizłalnosci nie ma nic do rzeczy. tu chodzi o obowiazki
    rejestrowe. do powstania Spółki niezbędny jest między innymi wpis do
    Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Jeżeli w ciagu
    sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy Spółki nie złozysz do sadu
    wniosku to umowa traci moc, a jezeli w tym czasie juz zacząłeś coś
    robić, to musisz to przerwać, rozliczyć sie z US, ZUS i wspólnikami ale
    to juz pewnie okreslaja inne przepisy.