  • 1. Data: 2005-07-07 09:09:00
    Temat: Liczenie urlopu
    Od: Gabi<g...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak mogę policzyć staż pracy i wg niego
    przysługującą mi liczbę dni urlopu?
    W marcu 2004 zrobiłam magistra (studia 4,5 roku). Od grudnia 2003 do czerwca
    2004 pracowałam na pół etatu, od czerwca 2004 do chwili obecnej na pełen etat.
    Czy 26 dni urlopu zacznie mi przysługiać z dniem 1 marca 2006?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    pozdrawiam
    Gabi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-07 09:20:59
    Temat: Re: Liczenie urlopu
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Gabi<g...@w...pl> naskrobał/a w news:dairfb$j56$1@opal.futuro.pl:

    > obecnej na pełen etat. Czy 26 dni urlopu zacznie mi przysługiać z
    > dniem 1 marca 2006?

    Tak.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieto! Twój poród to nic w porównaniu z moim zatwardzeniem.

  • 3. Data: 2005-07-07 09:35:20
    Od: Gabi<g...@w...pl>

    Wielkie dzięki za odpowiedź.
    Co prawda po cichu liczyłam na ten tydzień wolnego więcej już od grudnia... no ale
    nic straconego ;)

  • 4. Data: 2005-07-07 09:56:54
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    czy przypadkiem 26 dni nie przysluguje po przepracowaniu 10 lat?? a tak
    to tylko 21 dni??
    poprawcie jesli sie myle

  • 5. Data: 2005-07-07 10:00:10
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> naskrobał/a w

    > czy przypadkiem 26 dni nie przysluguje po przepracowaniu 10 lat?? a
    > tak to tylko 21 dni??

    Właśnie tak, ale Gabi dolicza sobie 8 lat za studia.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nastaly tak parszywe czasy, ze nawet gangsterom ufac nie mozna.

  • 6. Data: 2005-07-07 10:40:44
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> naskrobał/a w
    > Właśnie tak, ale Gabi dolicza sobie 8 lat za studia.

    Wiam
    Ja mam nastepujace pytanie do was a propos urlopow.
    Syt:
    Wczesniej dzialalnos gospodarcza na ok 5mc zakonczona, zatrudniono mnie na
    umowe o prace w firmie i P.kadrowa
    przydzielila mi 10 dni urlopu na 1 rok pracy i teraz po przepracowanym roku
    dostalem tez 10 dni na caly rok.

    Czy to jest zgodne z prawem pracy?
    PS1: Kadrowa udzielila mi informacji ze poczatek mojej pracy przypadal na
    2003 (dzialanosc gosp) a w tym roku byly takie przepisy prawa pracy.
    PS2: Nadal studiuje.
    Prosze o jakies info bo 10 dni wiecej to duzo dla mnie :)

    Pozdrawiam
    i dziekuje za informacje z gory
    Bartloo

  • 7. Data: 2005-07-07 12:12:10
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowe o prace w firmie i P.kadrowa
    > przydzielila mi 10 dni urlopu na 1 rok pracy i teraz po przepracowanym

    Kolejne 10, znaczy się? Razem powinieneś mieć 20.

    > Czy to jest zgodne z prawem pracy?
    > PS1: Kadrowa udzielila mi informacji ze poczatek mojej pracy przypadal na
    > 2003 (dzialanosc gosp) a w tym roku byly takie przepisy prawa pracy.

    Tak jest, ale to trochę inaczej działa. "Starymi przepisami" po pół roku
    zatrudnienia dostawało (dostaje) się zaliczkę w wysokości pół należnego
    urlopu (czyli 10 dni), po kolejnym pół roku resztę.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 8. Data: 2005-07-07 14:01:15
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejne 10, znaczy się? Razem powinieneś mieć 20.

    Razem 20 dni na 20 mc pracy :(

    > Tak jest, ale to trochę inaczej działa. "Starymi przepisami" po pół roku
    > zatrudnienia dostawało (dostaje) się zaliczkę w wysokości pół należnego
    > urlopu (czyli 10 dni), po kolejnym pół roku resztę.
    Czegos takiego nie dostalem.

  • 9. Data: 2005-07-08 13:03:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    tak bylo moja kobieta tez tak "wpadla"