  • 1. Data: 2005-07-07 06:58:50
    Temat: rozporzadzenei ministra - termin ogloszenia zasad rekrutacji
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

    POszukuje dokumenty ( jesli mnie pamiec nie myli, bylo to rozp. MENiS)
    dotyczacego ogloszenia rekrutacji na studia wyzsze przez uczelnie na rok
    akademicki 2005/06. Dokladniej mowiac chodzi mi o zapis w ktorym jest
    powiedziane, ze uczelnie wyzsze maja oglosic zasady rekrutacji do dnia
    takiego i takiego. Czy ktos wie gdzie to znajde? Szukalem na stronei
    ministerstwa, ale jakiego hasla nie wpisalem do wyszukiwarki, to mi nie
    znalazl tego, co szukalem. na stronach CKE tez nic nie ma, uczeleni nic o
    tym nie pisza. A wiem, ze takie cos kiedys powstalo i nawet widzialem to na
    wlasne oczy (via net).

    Czy ktos moze mi pomoc? Z gory dziekuje:)

    Pozdrawiam,

    Robert