    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Date: Mon, 11 Nov 2002 16:20:56 +0100
    <3...@e...pl> <d...@4...com>
    <3...@e...pl>
    <P...@i...stanpol.com.pl>
    <3DC6ABD7.1B <3...@a...pl> <0...@p...pl>
    <v...@4...com> <3...@a...pl>
    <f...@4...com> <3...@a...pl>
    <f...@4...com> <3...@e...pl>
    <aqoap5$48k$1@news2.tpi.pl> <3...@e...pl>
    <aqogft$h5c$1@news.tpi.pl>

    TomekS wrote:
    > Fantastycznie, zamiast sprzedać 10 milionów kopii sprzedajesz
    > 1 sztukę. Jasne, nikt cię nie ogranicza...

    Oczywiście, że używanie przez kogoś pirata być może zmniejsza
    moje przychody, nie znaczy to jednak, że ten ktoś mnie okrada.
    To w końcu są jego pieniądze a nie moje. Za to używanie mojego
    utworu bez wynagrodzenia dla mnie jest nadużyciem wobec mnie.
    A "Być może" bo niekoniecznie ten ktoś by kupił mój utwór inny
    niż piracki.
    Zauważ, że twórcy - przez całą swoją historię - tworzyli i liczyli
    jedynie na hojną rękę gminu lub włodarzy.
    Nie było tak jak jest teraz, że "najpierw zapłać potem patrz", że już
    nie wspomnę o kuriozalnej dziś zasadzie "kasa reklamacji nie przyjmuje
    jak się utwór nie podoba to Twoja strata".
    Kiedyś było to nie do pomyślenia bo władca lub gawiedź by nie dała kasy,
    jakby nie poczuła się ukontentowana. O ile by jeszcze kijami nie obiła za
    zawracanie głowy i stratę czasu.
    Ale niestety koncerny wszystko to zniszczyły i stąd mamy tą całą masę
    chłamu :(((

    pozdrawiam
    Arek

    --