  • Data: 2002-11-11 17:20:12
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 10 Nov 2002 14:12:27 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Piraci - tak. Ale już nie użytkownicy pirackich kopii.

    Jeżeli z rozmysłem kupujesz coś kradzione to dla mnie jesteś
    współwinny.

    >Mnie? Nikt. Telewizji nie oglądam, na filmy chodzę do kina,
    >muzykę słucham z radia lub w knajpach.

    I widzisz -- da się. W takim razie nie marudź na producentów i pozwól
    im wyceniać WŁASNE produkty podług WŁASNEJ oceny.

    >Ale inni podlegają ogromnej presji i kuszeniu.

    Trudno. Ich sprawa. Nikt tu nie oszukuje, a jedynie wycenia produkt
    jak lubi...

    >I jego konsekwencje. O tym właśnie mówiłem.

    No. Jego konsekwencje, że najwyżej nikt nie kupi. Ale nie
    usprawiedliwia to złodziei.

    >Sęk w tym, że nie ma rynku.

    Trudno. masz okazję na niego wejść. Wyskocz z nagraniami za 10zł i
    firmami za 20zł. Tylko zrób to legalnie.

    >Po co odwracasz kota ogonem? W tym akapicie pisałem o stosowaniu siły
    >przez pewien rodzaj twórców by wymusić horrendalne pieniądze za swoje
    >utwory.

    Ale gdzie stosują tą siłę? Nikt nie zmusza do zakupu.

> [...]
    >Koncerny zniszczyły rynek i wypowiedziały ludziom wojnę, a ludzie chcąc nie
    >chcąc musieli ją podjąć :(

    >Nie. Nie jest to prawdą.

    >Jedni mogą, inni nie chcą żyć we frustracji bombardowani przez koncerny
    >reklamami produktów po zbójeckich cenach.

    >Dlaczego zaraz sponsorowane?? Koszt wytłoczenia płytki DVD jest
    >taki sam jak CD-ROMa. Ktoś po prostu w końcu pomyślał.
    >A na pewno Galę ta wkładka kosztowała mniej niż dwie płytki
    >Amelii w ViVie.

    >50 złotych!? To nadal zbójecka cena.
    >20-25 złotych to maksymalna przyzwoita cena.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert