  • 71. Data: 2009-11-18 02:37:26
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:

    > Po co mi płacić tysiaka za BOX, którego wolno instalować na wielu
    > komputerach po kolei (usuwając z poprzedniego, rzecz jasna) skoro mam
    > zamiar używać systemu na 1 kompie do jego naturalnej śmierci.

    a dlaczego zakładasz, że oem ci sie nalezy?

    jasno jest określone kto ma prawo kupić oem i ty tych warunkow nie
    spełniasz.

  • 72. Data: 2009-11-18 05:31:43
    Temat: Re: Licencja Microsoftu [SPRZEDAŻ niezgodna z licencją]
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > To od niedawna.
    > 3 lata temu szukałem laptoka, Dell w zasadzie w ogóle był niedostępny,
    > zaś takie rzeczy, że bez Windowsa komputer -- trudny do kupienia (np.
    > NX7400, na którego w końcu postawiłem, był tylko z Win XP Prof).

    I z HP nie dalo sie załatwić wersji bez Windowsa? ;) Fakt, znając realia
    byłaby droższa ale... ;)

    j.

  • 73. Data: 2009-11-18 06:12:54
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > No to idź i go kup.
    > Czemu sie uparles, ze musi być OEM
    > Nie ma problemu z kupieniem samego Windowsa.

    Stary wyluzuj nie stresuj sie bo wrzody itp. A gdzie ty wyczytałes, ze ja
    chce go kupić i to jewszcze w wersji OEM ?

  • 74. Data: 2009-11-18 07:12:59
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 20:34:26 -0600, witek napisał(a):

    > ależ oczywiście. z CD, opakowaniem możesz zrobić sobie co ci się podoba.

    Ale ja mam na paragonie "System operacyjny Windows 7" a nie "CDrom".

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 75. Data: 2009-11-18 07:32:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Ale ja mam na paragonie "System operacyjny Windows 7" a nie "CDrom".

    to nie moja wina, ze ktos nie potrafi wystawic poprawnie paragonu. Zwróć
    się do niego, zeby poprawił.

  • 76. Data: 2009-11-18 07:39:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Ale ja mam na paragonie "System operacyjny Windows 7" a nie "CDrom".

    O! Kupiles od Bila system? To akcje MS-a teraz mocno polecą? ;)

    j.

  • 77. Data: 2009-11-18 07:47:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Ale ja mam na paragonie "System operacyjny Windows 7" a nie "CDrom".

    Wystawcą paragonu jest Microsoft? A może niedouczony sprzedawca, który
    sprzedał towar, choć nie miał do tego prawa?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 78. Data: 2009-11-18 07:50:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jacek pisze:
    > Kiedyś
    > był taki pomysł na ustawę, żeby wszystkie programy pisane na koszy
    > instytucji państwowych (np. płatnik) były na licencji open source.

    A kto za to zapłaci? Cały naród będzie płacił, żeby, jak piszesz

    > fanatycy linuksa by sobie je przerobili

    Świetna perspektywa. Cały naród płaci dla możliwości ewentualnego
    zadowolenia znikomego promila obywateli.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 79. Data: 2009-11-18 07:58:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 08:47:59 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Wystawcą paragonu jest Microsoft? A może niedouczony sprzedawca, który
    > sprzedał towar, choć nie miał do tego prawa?

    Wszystko jest OK, sprzedał egzemplarz oprogramowania, podobnie jak
    sprzedaje się egzemplarz książki, płyty z muzyką, filmem, etc.

    Natomiast oczywiście nie przeniósł "własności programu" czy "własności
    kodu".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 80. Data: 2009-11-18 07:59:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 06:31:43 +0100, januszek napisał(a):

    > I z HP nie dalo sie załatwić wersji bez Windowsa? Fakt, znając realia
    > byłaby droższa ale...

    No właśnie takiego chyba nie było. A te co były rzeczywiście były
    droższe ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd