  • 1. Data: 2003-04-20 21:57:31
    Temat: Lekarze.
    Od: "RYSiu" <r...@i...pl>

    Hello!!!

    Czy jeżeli jakiś lekarz posiada prywatny gabinet i pobiera opłaty za wizyty,
    to czy łapówką jest danie takiemu lekarzowi po wizycie prezentu
    ( i nie mam tu na myśli zwykłych kwiatów, a np. drogi koniak)?

    Dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    RYSiu

  • 2. Data: 2003-04-20 22:19:16
    Temat: Re: Lekarze.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie! Zresztą przed wizytą też nie, o ile nie jest to w zamian za wystawienie
    jakiegoś dokumentu urzędowego (na przykład L-4). Karalną łapówkę może
    przyjąć tylko funkcjonariusz państwowy, a lekarz nim nie jest, chyba że
    wykonuje czynności urzędowe.

  • 3. Data: 2003-04-20 22:53:37
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > to czy łapówką jest danie takiemu lekarzowi po wizycie prezentu
    > ( i nie mam tu na myśli zwykłych kwiatów, a np. drogi koniak)?

    Nie

    Konrad