  • 1. Data: 2003-04-20 20:31:31
    Temat: Potargany mandat
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Nie będę wnikał w szczegóły i przejdę od razu do konkretów .
    Chodzi o to co może mi grozić gdy po wypisaniu przez policjanta mandatu z
    miejsca potargam mu go przed oczami??

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-04-20 21:25:13
    Temat: Re: Potargany mandat
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Sun, 20 Apr 2003 22:31:31 +0200, "Feanor"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie będę wnikał w szczegóły i przejdę od razu do konkretów .
    >Chodzi o to co może mi grozić gdy po wypisaniu przez policjanta mandatu z
    >miejsca potargam mu go przed oczami??

    Jesli rzucisz strzepki na ziemie, to mozesz dostac kolejny za
    zasmiecanie ;-)
    Poza tym, to chyba rownoznaczne z nieprzyjeciem mandatu - wezwanie do
    Sadu Grodzkiego.

    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-04-20 22:21:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zależy, czy po przyjęciu, czy przed. Po przyjęciu to będzie Ci groził
    komornik (no bo go pewnie nie zapłacisz). Przed przyjęciem, to zniszczenie
    dokumentu, bo póki go nie przyjmiesz (podpiszesz odbiór), to nie jest
    dokument, którym masz prawo rozporządzać, a to już przestępstwo.

  • 4. Data: 2003-04-20 22:22:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Jesli rzucisz strzepki na ziemie, to mozesz dostac kolejny za
    | zasmiecanie ;-)

    A kto powiedział, że on to rzuci na ziemię. A jak potarga i wyrzuci do
    kosza? Albo włoży następnie do kieszeni?

  • 5. Data: 2003-04-21 07:27:03
    Od: "onsok" <o...@w...pl>

    Grzegorz Mejlun wrote:

    > Jesli rzucisz strzepki na ziemie, to mozesz dostac kolejny za
    > zasmiecanie ;-)

    To tak :D

    > Poza tym, to chyba rownoznaczne z nieprzyjeciem mandatu - wezwanie do
    > Sadu Grodzkiego.

    Nie sadze. Jesli juz pokwitowal funkcjonariuszowi tzn , ze mandat przyjal.
    A co on zrobi ze swoim odcinkiem to juz chyba jego sprawa :). Z pewnym
    duzym
    naciaganiem mozna by to podciagnac pod zniewazenie funkcjinariusz :D
    --
    Pozdrawiam.
    onsok