  • 1. Data: 2003-04-08 13:48:58
    Temat: Kurs prawa jazdy
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Ile jest ważny ukończony kurs? Ukończyłem kurs na kat A 1,5 roku temu.
    Podchodziłem do egzaminu 2 razy i z przyczyn różnych zaprzestałem dalszego
    zdawania. Teraz chcę znów zrobić sobie prawko na kat A i czy mój ukończony
    kurs jest ważny (idę do ośrodka i zapisuje się na egzamin) czy muszę jeszcze
    raz iść na kurs i bulić 300 zł.

  • 2. Data: 2003-04-08 14:03:10
    Temat: Re: Kurs prawa jazdy
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > Ile jest ważny ukończony kurs? Ukończyłem kurs na kat A 1,5 roku temu.
    A nie lepiej zadzwonic do WORD-a ?

    > raz iść na kurs i bulić 300 zł.
    Raczej ~500 zl...

    Artur Lew

  • 3. Data: 2003-04-08 16:23:48
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Po co mam dzwonić jak ktoś może wiedzieć na grupie. Jak ja coś wiem a ktos o
    to pyta to nie odsyłam żeby sobie kupił k.k czy inną księgę tylko pisze, po
    to chyba są te grupy. Chyba że jest inaczej niech mnie ktoś oświeci.
    BTW już kosztuje 500? To ładnie. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-04-09 06:51:46
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > Po co mam dzwonić jak ktoś może wiedzieć na grupie. Jak ja coś wiem a ktos
    Ale bedziesz czekal pare dni na sensowna odpowiedz gdy mozesz ja miec
    w 3 minuty (sprawdzona i wiarygodna)

    > BTW już kosztuje 500? To ładnie. Pozdrawiam
    W Rzeszowie ceny od 400 zl ~ 500 zl
    W wiekszych miastach pewnie wiecej.

    Artur Lew

  • 5. Data: 2003-04-09 07:25:49
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Poczekam. Nie śpieszy mi sie. I tak planuje kupić 2 kólka za rok.

  • 6. Data: 2003-04-10 15:43:20
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Juz sie dowiedziałem. Kurs nie jest ograniczony jakims terminem.