  • 1. Data: 2003-04-08 14:04:59
    Temat: odw
    Od: "jas fasola" <g...@N...onet.pl>

    dostalem wyrok 2 tygodnie temu we wtorek, czy jak jeszcze dzis zloze odwolanie,
    to czy uwzglednia, czy juz sie spoznilem, bo nie bardzo wiem czy 14 dni policzyc
    od wtorku(dnia otrzymania) czy srody.

  • 2. Data: 2003-04-08 14:11:13
    Temat: Re: odw
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    masz czas do jutra:-)
    Ewa

  • 3. Data: 2003-04-08 14:21:32
    Od: "jas fasola" <g...@N...onet.pl>

    do jutra tzn, ze musze dzis, czy moge tez jutro?

  • 4. Data: 2003-04-08 14:32:37
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    jutro

  • 5. Data: 2003-04-08 14:51:36
    Temat: NIE!!!!!!!!!
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    źle!!! termin masz do dzisiaj!!! byłam pewna, że jest poniedziałek, dopiero
    teraz popatrzyłam na kalendarz - jestem jeden dzień do tyłu.
    Nadaj poleconym na poczcie - termin będziesz miał zachowany, jak będzie
    dzisiejsza data na stemplu pocztowym.
    przepraszam Cie za omyłkę - taki zwariowany tydzień...
    Ewa