  • 1. Data: 2003-04-08 13:28:48
    Temat: Czy to bedzie zgodne z prawem... ?
    Od: "gonz0" <g...@N...pl>

    Sprawa prosta: chodzi o dluznika. Chce mu zrobic lekko kolo piora - bo nie
    chce nic splaca - uchyla sie.

    Chce wyslac pismo do jednego z bankow polskich, w ktorym ma on kredyt,
    uprzedzajac bank o zlym kliencie. Dluznik jest windykowany przez firme
    windykacyjna (zgodnie z obowiazujacym na terenie RP prawem) - a bankowi
    wskazalbym, ze taki klient jest wlasnie windykowany. Poza tym wiem, ze ow
    klient tegoz banku kredyt splaca jak go bank ponagli :(

    Czy taki donos bedzie zgodny z prawem ? Wtedy bank bedzie mial podstawe do
    wypowiedzenia mu umowy kredytowej oraz do wpisania goscia do BIK-u ze jest
    zlym kredytobiorca ...

    dzieki

    gonz0

  • 2. Data: 2003-04-08 13:36:37
    Temat: Odp: Czy to bedzie zgodne z prawem... ?
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik gonz0 <g...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6uj2g$omb$...@a...news.tpi.pl...
    > Sprawa prosta: chodzi o dluznika. Chce mu zrobic lekko kolo piora -
    bo nie
    > chce nic splaca - uchyla sie.

    A co sobie masz żałować ????
    Spełnij obywatelski obowiązek .

  • 3. Data: 2003-04-08 15:36:44
    Temat: Re: Czy to bedzie zgodne z prawem... ?
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "gonz0" <g...@N...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > wypowiedzenia mu umowy kredytowej oraz do wpisania goscia do BIK-u ze jest

    Nie bedzie to niezgodne z prawem o ile bedzie to prawda- Ale zastanow sie,
    czy to korzystne dla Ciebie. Skoro jest on rowniez u Ciebie zadluzony, to
    gdy jeszcze bank wypowie mu umowe kredytu, to ciezko bedzie gosciowi splacic
    zarowno kredyt bankowy, jak i dlug wobec Ciebie. Rozwaz, czy Ci sie to
    oplaca.

    --
    pozdr
    Przemek

  • 4. Data: 2003-04-09 06:43:48
    Od: "gonz0" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    splacic
    > zarowno kredyt bankowy, jak i dlug wobec Ciebie. Rozwaz, czy Ci sie to

    i o to chodzi bo doskonale lawiruje miedzy przepisami, zeby nie splacic mnie
    i bankow. A mnie to i tak #$%^& bo jego dlug trafi na gielde wierzytelnosci
    :) wiec cos zawsze odzyskam. Poza tym niezalezy mi czy ten dlug kupia
    Panowie zza Buga czy Odry ;)

    gonz0