  • 1. Data: 2003-04-08 12:51:01
    Temat: Nalot strazy miejskiej a podstawa prawna
    Od: M <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Nawiedzila mnie Straz Miejska. Przyszli, zazadali
    dokumentow odnosnie oplat za wywoz mieci, wszystko bylo
    OK, zarowno za rok poprzedni jak i ten, wiec spisali i poszli.

    Opucili ulice nie odwiedzajac juz zadnej innej posesji.
    Od razu pogadalem z sasiadami i ci mi mowia, ze na pewno
    nie bylo zadnych kontroli w dniach wczeniejszych.

    Wybor mnie z calej ulicy jest wiec b. dziwny, bo posesja jest
    b. schludna a kubel na mieci rzuca sie w oczy z ulicy.

    Czy w takim przypadku mozna domagac sie odpowiedzi, co
    sklonilo straz do nalotu akurat tej jednej jedynej posesji.
    Tzn. czy straznikowi co sie nie podobalo, wylosowali
    ta posesje, ktos im zlozyl falszywy donos (oczywicie interesuje
    mnie sam taki ewentualny fakt, a nie dane osobowe donosiciela),
    co innego, co?

    Podsumowujac,
    czy mozna dowiedzief sie o przyczyne nalotu, a
    jeli tak to na jakiej podstawie prawnej mozna sie tego domagac?

  • 2. Data: 2003-04-08 13:05:54
    Temat: Re: Nalot strazy miejskiej a podstawa prawna
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Uzytkownik "M" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci
    olsl.gliwice.pl...
> [...]
    > czy mozna dowiedzief sie o przyczyne nalotu, a
    > jeli tak to na jakiej podstawie prawnej mozna sie tego domagac?

    Stawiam na "zyczliwych"....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-04-08 13:47:27
    Od: M <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    On Tue, 8 Apr 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    > Uzytkownik "M" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci
    olsl.gliwice.pl...

    > Stawiam na "zyczliwych"....

    Ja tez stawiam na zyczliwych, ale czy moge to
    miec na pismie, straznikowi cos sie nie podobalo,
    mieli donos, wylosowali mnie do kontroli, chcialbym
    miec pisemna odpowiedz.
    Czy moge sie domagac aby mi odpowiedzieli co
    bylo powodem ich dzialan.
    Jesli moge domagac sie takiej informacji to na
    jakiej podstawie?

    Ps. Czy oplata za regularny wywoz smieci jest
    obowiazkowa (na jakiej podstawie?)
    Co prawda ja taka mam, ale tak mysle czy
    gdybym nie mial to byloby ze mna zle?

  • 4. Data: 2003-04-08 15:26:56
    Temat: Odp: Nalot strazy miejskiej a podstawa prawna
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    U?ytkownik M <m...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych
    napisa?:Pine.HPX.4.44.0304081544280.16774-100000@zeu
    s.polsl.gliwice.pl.
    ..

    olsl.gliwice.pl...

    > Ps. Czy oplata za regularny wywoz smieci jest
    > obowiazkowa (na jakiej podstawie?)
    > Co prawda ja taka mam, ale tak mysle czy
    > gdybym nie mial to byloby ze mna zle?

    Jesli nie masz stalej oplaty za wywóz smieci to znaczy ,
    ze te znalezione w podmiejskim lesie sa twoje .

  • 5. Data: 2003-04-08 16:45:03
    Od: "Michal Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    ja sie zastanawiam czy straz miejsca wogóle moze wejsc na Twoja posesje.
    Wydaje mi sie ze takie uprawnienia ma tylko policja.

    > Ps. Czy oplata za regularny wywoz smieci jest
    > obowiazkowa (na jakiej podstawie?)
    > Co prawda ja taka mam, ale tak mysle czy
    > gdybym nie mial to byloby ze mna zle?

    przedsiebiorstwo oczyszczania ma obowiazek (albo jakis uklad - nie znam
    szczególów) zglosic do UM rozwiazanie umowy z klientem. Nie wiem czy jest to
    wogóle realizowane

    Pozdr

    MI

  • 6. Data: 2003-04-08 17:57:38
    Od: M <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    On Tue, 8 Apr 2003, it was written:

    > ja sie zastanawiam czy straz miejsca wogóle moze wejsc na Twoja posesje.
    > Wydaje mi sie ze takie uprawnienia ma tylko policja.

    W sumie nie o sprawdzenie posesji im chodzilo,
    bo kubel rzuca sie w oczy patrzac z ulicy.
    Chcieli tylko papiery, dostali za ten i poprzedni
    rok, wiec spisali i poszli.

    Ja jednak CHCE SIE DOWIEDZIEC, czy sami
    na to wpadli, czy mieli zgloszenie, czy
    tez jest akcja wiosenna i moja posesja
    zostala wylosowama, lub cos innego.
    Czy mam prawo zadac odpowiedzi na takie pytanie?

    Jesli mam prawo, to ja jakiej podstawie prawnej.

  • 7. Data: 2003-04-09 04:10:49
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    >Ja jednak CHCE SIE DOWIEDZIEC, czy sami
    >na to wpadli, czy mieli zgloszenie, czy
    >tez jest akcja wiosenna i moja posesja
    >zostala wylosowama, lub cos innego.
    >Czy mam prawo zadac odpowiedzi na takie pytanie?

    Hej

    takie instytucje same nie wpadają, żeby pojechać do kogoś i oblookać
    dokumenty. Masz dobrych sąsiadów ;)

    Icek