  • 11. Data: 2011-04-20 07:25:16
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 09:05, Misiek pisze:
    tko dobrze rozumiem?

    > jak dojedziesz na przeglad techniczny nie majac:
    > 1. OC
    > 2. waznego przegladu?
    > Takim pojazdem nie wolno sie poruszac przeciez :-)

    No przecież że nie wolno :) Ale np. można lawetą dowieźć. Albo
    powiedzieć, że się dowiozło. Chociaż nikt o to nie pyta. Przegląd
    zrobisz nie pokazując OC i z wygaśniętym terminem.

    --
    MZ

  • 12. Data: 2011-04-20 12:48:06
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedzieć, że się dowiozło. Chociaż nikt o to nie pyta. Przegląd
    > zrobisz nie pokazując OC i z wygaśniętym terminem.

    Pytanie bylo "jak dojedziesz...", nie "jak zrobisz przeglad.." hehehe
    Jak cie policmajstry chyca to cieplo bedzie heh
    Mandat za:
    1. brak waznego dowodu rejestracyjnego (to do przejscia, kupilem, nie
    zdazylem prerejestrowac)
    2. brak waznego OC (do przejscia, zaplacic OC przed wszystkim)
    3. poruszanie sie pojazdem nie dopuszczonym do ruchu (brak waznego badania
    technicznego)
    I punkt 3 najgorszy... jak sie upra to zawezwa lawete, odstawia na parking
    strzezony i zaplacisz i mandat i holowanie i parking :-)

  • 13. Data: 2011-04-20 19:40:32
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    > Przeciez nie ma OC, wiec jak ma ci go dac?

    Albo ja coś mylę albo Ty... Co jakiś czas pojawia się tutaj post, że
    kupiło się polisę u nowego ubezpieczyciela a stary automatycznie
    przedłużył swoją i się zostało na siłę uszczęśliwionym 2 OC.

    Z tego co się orientuję, to ubezpieczyciel ma obowiązek przedłużyć
    polisę w przypadku niewypowiedzenia jej i niewskazania nowego
    ubezpieczyciela.

    Słowem na mój rozum samochód ma nieopłacone, automatycznie przedłużone
    ubezpieczenie OC.

    > jak dojedziesz na przeglad techniczny nie majac:
    > 1. OC

    IMO OC JEST,m tylko opłaty i prawdopodobnie kwitka brakuje :D

    > 2. waznego przegladu?

    cichaczem :D

    > Takim pojazdem nie wolno sie poruszac przeciez :-)

    oj, zaraz nie wolno... to wolny kraj :P

  • 14. Data: 2011-04-20 19:41:45
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-04-20 09:25, MZ wrote:

    > No przecież że nie wolno :) Ale np. można lawetą dowieźć. Albo
    > powiedzieć, że się dowiozło. Chociaż nikt o to nie pyta.

    Nie pyta :) Ojciec regularnie zapomina o dacie przeglądu :D
    Chyba się umówię na kupno w bramie stacji diagnostycznej :D

  • 15. Data: 2011-04-20 19:46:22
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-04-20 14:48, Misiek wrote:

> [...]
    > Mandat za:
    > 1. brak waznego dowodu rejestracyjnego (to do przejscia, kupilem, nie

    mam 30 dni na to, a także jest zabronione ale nie uwzględniono sankcji
    za to.

    Słyszałem kilka dni temu opowieść, że facet kupił niemca i jeździł nim
    przez 3 lata nie płacąc akcyz, wszystkich tych opłat przy ściąganiu i
    kosztów przerejestrowania :) Jak go zatrzymywała policja to grzecznie
    mówił, że nie dopełnił obowiązku rejestracyjnego i słucha jaka kara za
    to obowiązuje :D Podobno żadna :D Ba! Wszystkie mandaty za radary mogą
    co najwyżej do Niemca iść xD

    Aczkolwiek historia z drugiej ręki i byłem wtedy skupiony na czymś
    innym, więc może coś pokręciłem :D

    > 2. brak waznego OC (do przejscia, zaplacic OC przed wszystkim)

    IMO OC jest ważne

    > 3. poruszanie sie pojazdem nie dopuszczonym do ruchu (brak waznego
    > badania technicznego)

    No to ciężko przeskoczyć jak coś się stanie :)

    > I punkt 3 najgorszy... jak sie upra to zawezwa lawete, odstawia na
    > parking strzezony i zaplacisz i mandat i holowanie i parking :-)

    true :(

  • 16. Data: 2011-04-20 20:27:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Albo ja coś mylę albo Ty... Co jakiś czas pojawia się tutaj post, że
    > kupiło się polisę u nowego ubezpieczyciela a stary automatycznie
    > przedłużył swoją i się zostało na siłę uszczęśliwionym 2 OC.

    A sprawdzales na stronie UFG?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-04-20 21:39:49
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    On 2011-04-20 22:27, SDD wrote:

    > A sprawdzales na stronie UFG?

    nie mam danych

  • 18. Data: 2011-04-20 21:41:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > nie mam danych
    Idz do komisu i spisz VIN :) - powiedz, ze to do agencji detektywistycznej,
    zeby sprawdzic, czy nei kradziony :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2011-04-21 02:23:00
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 01:10:43 +0200, SDD napisał(a):

    > A Ty to z jakiejs ustawy wziales, czy ze strony jakiegos WK?
    art. 84 ust. 2 pkt 1 lit. d) w Dz.U. z 2003r. nr 124 poz.1152

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2011-04-21 05:58:40
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > w przypadku niewypowiedzenia jej i niewskazania nowego ubezpieczyciela.
    >
    > Słowem na mój rozum samochód ma nieopłacone, automatycznie przedłużone

    Ktorego tak na prawde nie ma. Nawet jesli jest tak jak twierdzisz (zdarzaja
    sie takie przypadki), to poprzerdni wlasciciel nie uiscil skladki za OC,
    wiec OC... nie ma :-)

    > IMO OC JEST,m tylko opłaty i prawdopodobnie kwitka brakuje :D

    Jak wyzej - niby jest, ale go nie ma - nie jest oplacone...