  • 41. Data: 2011-04-28 12:31:13
    Temat: Re: Kupno samochodu z nieważnym przeglądem i ubezpieczeniem
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 14:25, Kamil pisze:
    > Powinienieś napisać w stylu:
    > "Zapytanie trwa kilka minut. Sprawdź, co wyrzuci i GDY KUPISZ TEN POJAZD,
    > to do tego TU wyślij wypowiedzenie".
    Oczywiście...

    > Napisałeś co napisałeś i teraz strugasz jarząbka misiek :)
    > Nie dorabiaj teorii, bo to co spłodziłeś zostanie na serwerach news "po
    > wsze czasy" :)
    Oczywiście...naturalnie namawiałem kolegę do wypowiedzenia umowy OC dla
    nieswojego samochodu, bo akurat znał VIN i numer rejestracyjny.
    Oczywiście, tak jak piszesz..a teraz weź swoje proszki i sio, lekcje
    odrabiać bo jutro pani od przyrody rodziców wezwie.

    --
    MZ

  • 42. Data: 2011-04-28 12:56:55
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:31:13 +0200, MZ napisał(a):

    > Oczywiście...naturalnie namawiałem kolegę do wypowiedzenia umowy OC dla
    > nieswojego samochodu, bo akurat znał VIN i numer rejestracyjny.

    W rzeczy samej.

  • 43. Data: 2011-04-28 13:33:13
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 12:57:16 +0200, Kamil napisał(a):

    > W dupie mam co miałeś na myśli

    W dupie to ty massz tekst pisany. A konkretnie tekst ustaw.
    Jak dla mnie EOT, bo widze ze zyjesz w swoim matriksie, gdzie wolno ci
    wszystko.

    --
    Mark

  • 44. Data: 2011-05-02 05:44:07
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Pięknie sobie pierd...isz :))
    > Wypowiedzieć ZA KOGOŚ umowę polisy OC :)))
    > Ale masz zryty beret :)))
    > Przecież Plama nie jest stroną dla TU, więc jak może skutecznie
    > wypowiedzieć polisę OC? :)))
    > Chyba ciężkostrawne posiłki jadłeś :)))

    W momencie kiedy Plama kupi ten samochód, to ubezpieczenie przejdzie z
    obecnego właściciela samochodu na Plamę. Wtedy dla TU będzie stroną i
    jak najbardziej będzie mógł wypowiedzieć umowę.

    Jak długo jeszcze będziesz atakować rozmówców zamiast z nimi dyskutować?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik