  • 1. Data: 2011-04-19 21:08:47
    Temat: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    http://www.grupa33.jgora.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=254

    Pierwszeństwo ma A czy B ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 2. Data: 2011-04-19 21:15:52
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:ioktkv$5nv$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.grupa33.jgora.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=254

    > Pierwszeństwo ma A czy B ?

    Kiedys A, teraz B.
    Bylo walkowane wielokrotnei (hint: szczeble hierarchii znakow i sygnalow,
    konwencja Wiedenska)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-04-19 21:16:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Johnson

    > http://www.grupa33.jgora.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=254

    > Pierwszeństwo ma A czy B ?

    Chyba oczywiste, że A.

  • 4. Data: 2011-04-19 21:19:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Johnson

    > http://www.grupa33.jgora.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=254

    > Pierwszeństwo ma A czy B ?

    Jak działają światła, to B, a jak nie działają, to A.

  • 5. Data: 2011-04-19 21:21:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jak działają światła, to B, a jak nie działają, to A.

    Na rysunku dzialaja.
    Niektorzy autorzy postow na zalinkowanym forum chyba malo jezdza, twierdzac,
    ze takich skrzyzowan nie ma a tymczasem one naprawde istnieja :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-04-19 21:21:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    to pisze:

    > Jak dziaĹ?ajÄ? Ĺ?wiatĹ?a, to B, a jak nie dziaĹ?ajÄ?, to A.

    Przecież pytałem o rysunek. Masz na nim że działają.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2011-04-19 21:22:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD pisze:

    > Kiedys A,

    Tzn. kiedy?
    jakaś zmiana przepisów była?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 8. Data: 2011-04-19 21:27:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tzn. kiedy?
    > jakaś zmiana przepisów była?

    No kiedy obowiazywaly szczeble hierarchii - czyli "policjant" -
    ("karetka") - "światła" - "znaki" - "zasady ogolne".
    Jak swiatla nei rozstrzygaly, toschodzilo sie nizej w hierarchii.
    Teraz gdy swiatla nie rozstrzygaja, schodzi sie od razu do przepsiow
    ogolnych (z zastrzezeniem okreslonego w rozporzadzeniu wyjatku dla pojazdow
    szynowych).

    Tam jest mowa cos o 1999 roku, wiec pewnei wtedy ta zmiana.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-04-19 21:29:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD pisze:

    > No kiedy obowiazywaly szczeble hierarchii - czyli "policjant" -
    > ("karetka") - "światła" - "znaki" - "zasady ogolne".

    To chyba nadal taka hierarchia obowiązuje.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 10. Data: 2011-04-19 21:30:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To chyba nadal taka hierarchia obowiązuje.

    Ale tylko w gore :) - sam bronilem kiedys tej tezy, no ale jednak inni,.
    lacznie z Gotfrydem i Panami Policjantami z Youtuba przekonali mnie :)

    Pozdrawiam
    SDD