  • 21. Data: 2005-04-30 23:46:15
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kubaz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d514ta$1n6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Maile byly wysylane nie przez allegro ale osobiscie, w poniedzialek
    mam
    > zamiar do niego dzwonic albo nawet jutro - zalezy kiedy wykombinuje
    cos zeby
    > nagrac rozmowe, bo niestety nie mam telefonu z dyktafonem. Na wszelki
    > wypadek wysle tez list polecony w poniedzialek - akurat we wtorek
    konczy sie
    > owe 14 dni 'gwarancji' no i jak juz sobie z nim porozmawiam to w
    > poniedzialek zglosze oszustwo...

    Skoro już postanowiłeś do niego wysyłać pismo listem poleconym, to daj
    chłopu szanse na odpowiedź, a nie leć w poniedziałek z tym
    zawiadomieniem. Bo sam sobie przeczysz tym samym. Albo nie wysyłaj
    żadnego pisma i mając dowody w ręku idź złożyć zawiadomienie.

  • 22. Data: 2005-04-30 23:55:45
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

> [...]
    > zawiadomieniem. Bo sam sobie przeczysz tym samym. Albo nie wysyłaj
    > żadnego pisma i mając dowody w ręku idź złożyć zawiadomienie.

    no tak, nie pomyslalem troche. No wiec nie bede nic wysylal, zreszta rozmowa
    z nim bedzie chyba rowniez dowodem, ze sie kontaktowalem wczesniej i
    dzialalem...

    --
    Kubaz

  • 23. Data: 2005-05-01 07:39:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kubaz napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d50qs1$pq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wydruk nie ale aukcja tak, wydruk byl by jedynie informacja - co gdzie i jak
    > szukac

    Niech wydrukuje, ale niech napisze tez do allego informacje ze sklada
    doniesienei do prokuratury i prosi (zada?) o zachowanie przez nich kopii
    tej aukcji (bo oni je kasuja chyba po 2 tygodniach - nie wiem czy maja
    jakies glebokie logi).

  • 24. Data: 2005-05-01 08:37:09
    Od: "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl>

    Jestes burak i pieniacz , czego oczekiwales po monitorze ktory kupiles za
    500zl jako uzywany? Idz do sklepu zobacz ile kosztuja dobre monitory 21'' i
    stuknij sie mocno w glowe.

  • 25. Data: 2005-05-01 09:23:35
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

> [...]
    > doniesienei do prokuratury i prosi (zada?) o zachowanie przez nich kopii
    > tej aukcji (bo oni je kasuja chyba po 2 tygodniach - nie wiem czy maja

    Nic nie kasuja, po miesiacu aukcja nie jest dostepna ale wszystko to
    trzymaja - nie jest dostepne zeby nie przeciazalo serwerow

    --
    Kubaz

  • 26. Data: 2005-05-01 09:25:01
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Użytkownik "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    > Jestes burak i pieniacz , czego oczekiwales po monitorze ktory kupiles za
    > 500zl jako uzywany? Idz do sklepu zobacz ile kosztuja dobre monitory 21''
    > stuknij sie mocno w glowe.

    Nie kupilem jako uzywany a jako nowy, magazynowy. A ty co bys zrobil jakbys
    dostal bubla, ktory nie nadaje sie do uzywania?

    --
    Kubaz

  • 27. Data: 2005-05-01 09:46:30
    Od: "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl>

    Nowy lezak magazynowy ????????

    Zobacz lepiej na date produkcji i zastanow sie kto sprzedaje nowe monitory
    21'' za ilamek ich ceny???
    Dales sie nabic w butelke.

  • 28. Data: 2005-05-01 11:35:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 1 May 2005 10:37:09 +0200, ::WiReFree:: naskrobał(a):

    > Jestes burak i pieniacz , czego oczekiwales po monitorze ktory kupiles za
    > 500zl jako uzywany? Idz do sklepu zobacz ile kosztuja dobre monitory 21'' i
    > stuknij sie mocno w glowe.

    nie trolluj bo opowiadasz bzdury - era cen urzędowych dawno się skończyła i
    można kupić sprzęt za dowolną cene umowną.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 29. Data: 2005-05-01 11:40:48
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 15:34:05 +0200, Kubaz naskrobał(a):

    Daj link na aukcje a zobaczymy....

  • 30. Data: 2005-05-01 11:46:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gdyby Twój tok rozumowania stosować, to w zasadzie żadne przedstawione
    > sądowi pismo wysłane komuś listem poleconym dowodem by nie było. też je
    > przecież można napisać w edytorze i nie wiadomo, czy takiej treści pismo
    > wysłano. Może przedstawiona kopia jest zmieniona?

    pisma o ktorych mowisz sa zwykle z podpisem osoby pozwanej, wiec tutaj sie
    nie zgodze.
    Pamietaj ze allegro przez jakis okres aukcje ma zapisane w bazie, jezeli
    taki wydruk otrzyma
    policja czy prokuratura powinna zwrocic sie do allegro o potwioerdzenie
    tego. W przeciwnym razie
    ten wydruk jako dowod jest niewiarygodny, nie mopze byc dowodem, prowadzilo
    by to do absurdow.

    Objetosc nic nie zmieni, czlowiek "bardziej bystry" bedzie potrafil tak
    zmienic tresc by objetosc zostala taka sama,
    jednak sens sie zmienil o 180 stopni

    http://www.love-office.com/forum/
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...