  • 41. Data: 2004-04-08 14:06:46
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Seb@stian" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c53lom$2t9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > w ostatnim nr Moje mieszkanie (cena około 3,90) jest na ten temat artykuł.
    > Wątpię żeby można było mu coś zrobić! Np nakazać pozbycia się tego, nie
    > używania itp. Ale argumenty szerszenia z pierwszego kometarza to jedyny
    > chyba racjonalny powód pod pretekstem którego można zwrócić uwagę gościowi
    > na temat tej butli! Ale z drugiej strony jak wyegzekwować usunięcie
    kuchenki
    > !? Nie wiem?

    poza tym jest jeszcze jedna sprawa o korej zaden "cwuniaczek" wyzywajacy
    piszacego temat od paranoikow zapewne nie pomyslal, w mieszkaniach, blokach
    gdzie jest gaz, przynajmniej raz do roku sprawdzana jest szczelnosc
    instalacji gazowej i droznosc wentylacji, przypuszczam ze takie badania nie
    sa przeprowadzone w wypadku blokow bez instalacji gazowej, wiec mamy tu
    prawdopodobnie instalacje gazowa bez dozoru technicznego, a wiec zwieksza
    sie prawdopodobienstwo zagrozenia wybuchem

  • 42. Data: 2004-04-08 14:59:22
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o radę jak się do tego zabrać, aby pozbyć się potencjalnej bomby z
    za
    > ściany?

    http://www.straz.gsi.pl/porady/porady.html

    Znajdziesz tu wszystkie warunki, jakie musi spełnić korzystający z takiej
    butli. Nie jest ich wcale mało. Można więc zmobilizować sąsiada jeśli nie do
    zaniechania korzystania z butli z gazem, to przynajmniej to zainstalowania i
    eksploatowania jej w sposób bezpieczny.

    Pozdrawiam

    M.

  • 43. Data: 2004-04-08 15:32:19
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

> [...]
    > chyba racjonalny powód pod pretekstem którego można zwrócić uwagę gościowi
    > na temat tej butli! Ale z drugiej strony jak wyegzekwować usunięcie

    Dzięki za podpowiedź. Poczytam sobie.

    Pozdr
    Rafał

  • 44. Data: 2004-04-08 15:34:14
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    On mieszka "nowym trzypiętrowym". Kto kogo stać na takie mieszkanie stosuje
    gumowe rurki jako "transmisję" gazu?

    ... oszczędny wariat. Jak ryzykuje zaczadzenie lub wybuch dla oszczędności
    na prądzie paru złotych to nie bedzie stosował drogiej atestowanej
    instalacji.

    Rafał

  • 45. Data: 2004-04-08 15:36:01
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

> [...]
    do
    > zaniechania korzystania z butli z gazem, to przynajmniej to zainstalowania

    Wielkie dzięki. Pozdrawiam serdecznie.

    Rafał

  • 46. Data: 2004-04-08 15:40:16
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    Wielki błąd.

    > drugiej stronie ?ciany) gdy leżę na sofie! Żona jest przerażona, ja też
    nie
    > powiem, że się nie boję mieszkać z dzieckiem na tykającej bombie.

    Chlopie, co ty pierdzielisz?

    No i słusznie. Facetowi nie ma gazu w budynku, to musi korzystać z butli.

    kregielni.

    Na szczęście nie da się. Sąsiad ma pełne prawo, a ty nie wiem o co się go
    czepiasz.

    zapewne wozi butle z gazem. Tak fajnie za nimi śmierdzi.

    Rafał

  • 47. Data: 2004-04-08 15:41:18
    Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zdaje sie ze trzymanie butli z gazem, kanistra z benzyna w
    piwnicy jest
    > zabronione,

    W piwnicy, nie w domu.

    > on szuka, a nie glupich komentarzy

    W tym sęk że czasem sam sposób zadania pytania wymusza takie a
    nie inne komentarze. A ta dyskusja jest tego idealnym przykładem.
    Z mojej strony EOT w każdym razie.

    J.

  • 48. Data: 2004-04-08 15:42:30
    Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

    > [...]

    Najmocniej przepraszam, czy panowie byliby uprzejmi przenieść tę pyskusję na
    priv? Dziękuję.
    --
    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek

  • 49. Data: 2004-04-08 16:11:38
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c53ho0$piv$1@inews.gazeta.pl...
    > strefa bezpieczeństwa (zasieki, wały ziemne itp) dookoła. Wtedy będziesz
    > 100% bezpieczny.

    Nie całkiem... zawsze jakiś meteoryt może mu w dom uderzyć, albo samolot
    na łeb spadnie...
    Polecam zamiast domu postawić schron atomowy.... :D

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 50. Data: 2004-04-08 16:48:53
    Od: "Woody" <t...@n...uw.gov.pl>

    "bluefive" <b...@w...pl> wrote in message ...

    > Żona zauważyła, jakieś pół roku temu, że jakiś gość wnosi do naszej
    > klatki butlę z gazem.

    1. Butla z gazem jest jak najbardziej dozwolona. Nie wiem w czym problem ?

    Przepisy zezwalają na korzystanie z butli w budynkach bez gazu nie
    przekraczających wysokości 5 kondygnacji.

    2. Nie ubliżaj temu Panu publicznie bo nie wiem czy wiesz ale można Ciebie
    jak najbardziej namierzyć

    3. Zmień sobie kodowanie bo ciężko te wypociny czytać.

    Pozdrowionka

    TB