  • Data: 2018-03-06 14:08:52
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-06 o 13:56, kosmos pisze:

    > Według Ciebie tak łatwo to sprawdzić? Ja nie znam nazwiska nikogo w moim
    > bloku (poza moją rodziną, rzecz jasna) i w łatwy sposób bym tego nie był
    > w stanie sprawdzić (nie ma czegoś takiego jak lista lokatorów). Chyba,
    > że proponujesz spacer po wszystkich mieszkaniach...

    U mnie listy lokatorów jeszcze są. Niekompletne ale są.
    Nie nastawiał bym się tak jak ty że skoro nie ma ich u ciebie
    nie będzie ich też u innych.
    Ponadto nie wszyscy mieszkają w spółdzielniach molochach.
    Czasami można wpaść do spółdzielni która jest blisko,
    pokazać list i spytać czy mają takiego lokatora/właściciela.
    W moim przypadku właśnie takie pytanie zadziałało.
    Ale można też siedzieć na dupie, pierdzieć w fotel i przekonywać
    innych że jest to tak skomplikowane i pracochłonne że lepiej
    nic nie robić.