  • 1. Data: 2004-05-29 22:57:57
    Temat: Który dzień jest ostatni po wypowiedzeniu?? krótkie!
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    Witam:)
    Krótkie pytanko, chcę się upewnić.
    Wypowiedzenie Pracodawca doręcza Pracownikowi dnia 1 czerwca z zachowaniem
    miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    Okres wypowiedzenia kończy się więc 31 LIPCA, prawda??

    Bo chcąc aby skończył się m-c wcześniej, Pracodawca winien doręczyć
    wypowiedzenie najpóźniej 31.05, tak?

    Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2004-05-30 07:32:13
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "kicur" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Okres wypowiedzenia kończy się więc 31 LIPCA, prawda??
    >
    > Bo chcąc aby skończył się m-c wcześniej, Pracodawca winien doręczyć

    TAK

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-05-30 08:17:03
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kicur" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > TAK

    Dzięki. To znaczy, że żona trzyma pracodawcę - mówiąc brzydko - za jaja;)) Bo
    do 31.05 włącznie ma L4, czyli nie zwolnią żony wcześniej niż 1.06 - czyli de
    facto 31.07: jedna pensja (goła bo goła, ale zawsze) więcej:)

    Pozdrawiam i dzięki!:)