  • 1. Data: 2004-05-29 19:45:25
    Temat: Re: Wykroczenie ???? - "2"
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał:

    >To także nie jest Twój folwark,
    Dlatego nikogo nie probuje wyrzucac słowami "to fora ze dwora!"

    >Andrzej chce aby pytający stosował się do ustalonych reguł.
    Ja tez, choc zwrocic uwage mozna w sposob kulturalny, zaczynajac tym
    samym od siebie i przede wszystkim od siebie.

    >PS. Który cytowny przez Andrzej tekst uważasz za zbędny?
    Cytowanie calego listu bylo zbedne i tak stanowi netykieta.

    KaMil

  • 2. Data: 2004-05-29 19:56:23
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "KaMil" <M...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:40b8e6da.258108@news.tpi.pl

    > [...................]
    > Cytowanie calego listu bylo zbedne i tak stanowi netykieta.

    Mówiąc ogólnie, powinno się zostawić cytat takiej
    wielkości aby inny czytający ten "RE" mógł się
    zorientować o co chodzi bez konieczności sięgania
    do cytowanego posta.
    Moim skromnym zdaniem nie było czego wycinać, bo
    po skróceniu tego pozostałby bezsensowny bełkot.
    (a już był w oryginale)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem