  • 21. Data: 2013-10-05 06:32:58
    Temat: Re: Kto jest wlascicielem zwlok ?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-04 22:08, witek pisze:

    > no to nie w chwili stwierdzenia zgonu
    > Po za tym "ja nie mam dowodu osoby zmarlej i nie wiem gdzie jest".

    To, obawiam się, będą kłopoty z otrzymaniem aktu zgonu.

    Jak się komuś chce, to niech zadzwoni do USC i sprawdzi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-10-05 07:46:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wisniewski wrote:
    > Czy prawo okresla, kto jest wlascicielem zwlok zmarlej osoby ?

    imho dusza zmarlego...

    przeciez zgodnei z prawem kanoniczym po sadzie ostatecznym musie miec gdzie
    sie podziac.

  • 23. Data: 2013-10-05 15:43:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-05 06:32, sqlwiel pisze:

    > To, obawiam się, będą kłopoty z otrzymaniem aktu zgonu.
    >
    > Jak się komuś chce, to niech zadzwoni do USC i sprawdzi.

    Można otrzymać odpis ale za opłatą (jak nie ma papierku o zgonie od
    lekarza).

    --
    animka

  • 24. Data: 2013-10-06 07:03:23
    Temat: Kto jest wlascicielem zwlok ?
    Od: m...@g...com

    Nikt

  • 25. Data: 2013-10-07 21:11:50
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    .

    > Chory psychiatrycznie - tez nie.
    > Ty, jak sie nachlejesz - tez nie jestes w stanie wyrazic wlasnej woli...
    > Nie wrzucaj do jednego kosza roznych przypadkow.

    No właśnie - nie wszyscy chorzy psychicznie nie są zdolni do wyrażania
    własnej woli, kierowania swoim postępowaniem itd..

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 26. Data: 2013-10-07 22:45:17
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 07:03:23 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Nikt

    To twoje zwloki trafia na smietnik, jesli NIKT nie bedzie mial prawa decyzji, co z
    ta padlina zrobic.

  • 27. Data: 2013-10-08 07:13:07
    Od: m...@g...com

    Ustawa określa, kto ma prawo do podjęcia decyzji o pochówku. Natomiast żadna z tych
    osób nie jest właścicielem zwłok. Zwłoki po prostu nie są przedmiotem własności.

  • 28. Data: 2013-10-08 16:15:29
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 07:13:07 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Ustawa określa, kto ma prawo do podjęcia decyzji o pochówku. Natomiast żadna z tych
    osób nie jest właścicielem zwłok. Zwłoki po prostu nie są przedmiotem własności.

    Kazdy przedmiot musi miec swojego wlasciciela...(?)

  • 29. Data: 2013-10-08 16:33:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 16:15, Marek Wisniewski pisze:
    tych osób nie jest właścicielem zwłok. Zwłoki po prostu nie są przedmiotem własności.

    > Kazdy przedmiot musi miec swojego wlasciciela...(?)

    Albowiem ponieważ?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-10-08 21:01:12
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 16:33:57 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    tych osób nie jest właścicielem zwłok. Zwłoki po prostu nie są przedmiotem własności.

    > Albowiem ponieważ?

    Znasz jakies, ktore nie maja ?