  • 21. Data: 2021-05-03 17:55:10
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Nie wiem co to jest ten alt.

    Widzac twoje łaknienie wiedzy i umiejetnosc dokształcania sie - moim
    zdaniem zdecydowanie powinnas zainwestowac w krypto ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 22. Data: 2021-05-03 18:35:18
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 17:51, Irokez pisze:

    > Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    > odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    > Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    BITCAN promuje się jako wiarygodna "szulernia"
    (w przeciwieństwie do tych co się celebrytami posługują)
    i posługując się pożytecznymi idiotami typu Animka nie robi sobie
    pijaru? ;-)

    Chociaż... ostatnio Animka się dziwnie zachowuje.

    Strzela linkami na lewo i prawo z jednozdnaniowym komentarzem.

    Kiedyś mogliśmy dużo poczytać o jej życiowych problemach. Była jakaś
    historia, akcja, udawała że się na czymś zna...

    Brakuje mi starej Animki ;-)

  • 23. Data: 2021-05-03 19:17:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 17:32, _Master_ pisze:

    > To może załóż fikcyjną firmę, znajdź zdjęcie jakiegoś celebryty i
    > wysmaruj artykuł/reklamę w której ów celebryta będzie zachwalał Twoją
    > giełdę krypto i nakłaniał do kupowania kryptowalut i nimi u Ciebie
    > handlowania. Pal go sześć z tym handlowaniem. Ważne żeby ludzi wpłacali
    > Ci pieniądze ;-)

    Nie do końca rozumiem - a chciałbym - po co do tego zakładać jakąkolwiek
    mniej lub bardziej fikcyjną firmę.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2021-05-03 21:57:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 19:17, Robert Tomasik pisze:

    > Nie do końca rozumiem - a chciałbym - po co do tego zakładać jakąkolwiek
    > mniej lub bardziej fikcyjną firmę.

    Chyba nie do końca zrozumiałeś link Animki ;-)

    Bitcan na swoim BLOGU bitcan.pl umieścił info że inna firma też
    sprzedająca/handlująca krypto podszywa się po Hołownię i twierdzi że
    dużo zarobił handlując u niej.

    Jest to podane jako ostrzeżenie przed tą właśnie _inną_ firmą i jej
    nagannym procederem marketingowym.
    A że gówno można takim "reklamodawcom" zrobić bo mają firmę na
    Madagaskarze i Hołownia może pisać na Berdyczów w obronie swojego
    wizerunku i dóbr osobistych... Nie pierwszy i nie ostatni ;-)

    Animka też nie rozumie kto tu kogo cytuje i co jest właściwie
    krytykowane ;-)

    PS. Jestem ZASMUCONY poziomem dyskutantów. Bez urazy ;)

  • 25. Data: 2021-05-03 22:08:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-03 o 18:35, _Master_ pisze:

    > Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    Wygląda jak wyskakująca reklama w udostępnionym okienku reklamowym przez
    jakiś serwis.Przy czym małym druczkiem, że za reklamę odpowiada
    reklamodawca i się odcinamy od odpowiedzialności za to co wrzuci.

    No to wrzucili.

    Chyba że było inaczej...

    Ale jak nie, to chyba to nie pierwszy raz, już coś była afera z
    wyskakującymi reklamami, nie pamiętam gdzie. I takie właśnie tłumaczenie
    było, dajemy "kwadracik reklamowy" a reklamodawca wrzuca co chce. Bez
    żadnego nadzoru.

    zdrówko.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2021-05-03 23:05:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 22:08, Irokez pisze:
    > "kwadracik reklamowy" a reklamodawca wrzuca co chce

    Na WP często widzę takie kwadraciki w których a to coś na odchudzanie, a
    to na piękność a to na zarobek.

    Wystarczy na to spojrzeć i wiadomo że to OSZUSTWO.

    Jak długo jeszcze portal (wp np.) nie będą odpowiadać za to co widnieje
    na ich stronach?

  • 27. Data: 2021-05-04 00:05:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-03 o 16:34, A. Filip pisze:
> [...]
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Po każdym krachu po mediach szaleje banda dyżurnych ekspierdów
    > "co zawsze wiedziała" (według wersji *po* krachu) ale ni złamanego
    > wuja nie potrafiła przekonać przed krachem, nieprawdaż?

    Fakt

    Juz zna;azłam stronę z informacjami. Problem tylko w tym, że nie mam
    odłożonej sumki na ten cel. Trochę poczekam.
    https://academy.bitbay.net/courses/zrozumiec-bitcoin
    a/lectures/19633377

    --
    animka

  • 28. Data: 2021-05-04 00:10:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Jak widać z twojej repliki, na razie nie masz szans na kryptowalutach :)

    Nie mam, bo nie mam wkładu, ale Ty masz i piszesz o tym na pl.soc.banki

    --
    animka

  • 29. Data: 2021-05-04 01:47:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 21:57, _Master_ pisze:
    > Chyba nie do końca zrozumiałeś link Animki ;-)
    > Animka też nie rozumie kto tu kogo cytuje i co jest właściwie
    > krytykowane ;-)
    > PS. Jestem ZASMUCONY poziomem dyskutantów. Bez urazy ;)

    Ale to Ciebie zacytowałem i Ciebie pytałem, po co miałby ktoś fikcyjną
    firmę zakładać. To Ty napisałeś ten fragment.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-05-04 09:06:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-04-maja-2021 o 01:47, Robert Tomasik pisze:
    > po co miałby ktoś fikcyjną
    > firmę zakładać

    FIKCYJNA to taka założona DALEKO żeby nie dościgły jej polskie Sądy.
    Bo Hołownia będzie POZYWAŁ o swój wizerunek...
    Ważny jest numer konta na który oszukani "inwestorzy" będą wpłacać
    pieniądze. Żadnego handlowania krypto tylko przyjmowanie pieniędzy. PIRAMIDA

    Ale... Faktycznie jest jakaś szansa że będą tym krypto handlować na tym
    "madagaskarze". Skoro posunęli się do KRADZIEŻY wizerunku celebryty...

    0,1 procenta? ;-)