  • 1. Data: 2021-05-02 22:19:30
    Temat: Kryptowaluty
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-05-02 22:30:46
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Prawdziwy banksterzy nie potrzebowali kryptowalut by przewalić klientów
    na opcjach walutowych, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-05-02 22:41:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-02 o 22:30, A. Filip pisze:
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Prawdziwy banksterzy nie potrzebowali kryptowalut by przewalić klientów
    > na opcjach walutowych, nieprawdaż?

    Tys prawda, ale oni sś bogaci. Czy biedni ludzie nie mogą się podbudować
    na tych kryptowalutach, żeby wyjść na prostą. Jak to zrobić?

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-05-03 09:24:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-02 o 22:41, Animka pisze:

    > Czy biedni ludzie nie mogą się podbudować
    > na tych kryptowalutach, żeby wyjść na prostą. Jak to zrobić?

    Różnice w mądrości wyrównują dysproporcje w biedzie
    pomiędzy tymi ludźmi.

  • 5. Data: 2021-05-03 09:27:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Tys prawda, ale oni sś bogaci. Czy biedni ludzie nie mogą się
    > podbudować na tych kryptowalutach, żeby wyjść na prostą. Jak to
    > zrobić?

    Czy na piramidzie finansowej można zarobić nie będąc jej twórcą?
    Można jak się jest w szczęśliwej mniejszości co wyjdzie przed krachem.
    Kryptowaluty to niekoniecznie (w poważnej części) piramidy finansowe ale
    *co najmniej* mają większe szanse na (pękające) bańki rynkowe.

    Problem z kryptowalutami jest taki jaki był z bańką kredytów
    hipotecznych w USA. Jak wyszedł facet i proroczo powiedział że się
    dupnie a nie dupnęło się potem przez parę miesięcy to po tym
    "przedwczesnym" ostrzeżeniu bańka urosła bardziej niż bez niego IMHO.
    Kryptowaluty zaliczyły już tyle "ostrzeżeń fachowców" że bajka o
    okrzykach "Wilk!" jest jak najbardziej na miejscu IMHO.
    Najbardziej żenujące będą wypowiedzi po krachu band idiotów mądrych po
    fakcie jak to "od dawna było widać".

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-05-03 09:47:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 May 2021 22:41:34 +0200, Animka napisał(a):

    > Czy biedni ludzie nie mogą się podbudować
    > na tych kryptowalutach, żeby wyjść na prostą. Jak to zrobić?

    Biedni są dlatego biedni ponieważ nie starcza im inteligencji lub
    wiedzy. Gra w społeczeństwo jest grą o sumie zerowej. Są wygrani więc
    muszą być przegrani. Zatem nie ma innego sposobu aniżeli zmądrzeć :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2021-05-03 11:22:05
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.05.2021 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/
    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Pewnie mniej więcej tylu, co traci, albo nawet tych tracących jest
    więcej, albowiem po stracie mniejszych kwot się zniechęcają, niż ci
    zarabiający. Cudów nie ma i pieniądze się same z siebie nie biorą, jak
    to tłumaczą twórcy tego przedsięwzięcia.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-05-03 12:11:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-02 22:41, Animka wrote:
    > Tys prawda, ale oni sś bogaci. Czy biedni ludzie nie mogą się podbudować
    > na tych kryptowalutach, żeby wyjść na prostą. Jak to zrobić?

    Jeżeli nie ma się wiedzy to potraktować to jak los na loterii, kupić
    dużo taniego alta i zostawić na lata.

    Przy pewnej dywersyfikacji szanse na wygranie pewnie lepsze niż w totka.

  • 9. Data: 2021-05-03 12:13:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Biedni są dlatego biedni ponieważ nie starcza im inteligencji lub
    > wiedzy. Gra w społeczeństwo jest grą o sumie zerowej. Są wygrani więc
    > muszą być przegrani. Zatem nie ma innego sposobu aniżeli zmądrzeć :)

    Czyli TY *nachalnie* rekomendujesz biednym komunizm jako drogę do
    wyjścia spod stanu "mniej niż zero"?

    Jak kapitalizm ma nie być ustawką pod "krwiożerczych kapitalistycznych
    skurwysynów" to *musi* mieć wiele elementów gry o sumie dodatniej.
    A że będzie miał też elementy gry o sumie zerowej? Samo życie,
    zwycięstwo przyziemnego realizmu nad idealizmem.

    https://www.goodreads.com/quotes/637924-the-encyclop
    edia-galactica-defines-a-robot-as-a-mechanical-appar
    atus

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-05-03 14:18:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Animko! Czy Ty chociaż zrozumiałaś jaką rolę w Twoim poście odgrywa
    Hołownia?

    Śmiem twierdzić że NIE

    A skoro tego nawet nie ogarniasz to trzymaj się Z DALEKA OD KRYPTO.
    To jeszcze trudniejsze. Będzie lepiej dla Ciebie.