  • 31. Data: 2021-05-04 09:30:18
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 4 May 2021 09:06:10 +0200, _Master_ napisał(a):

    > FIKCYJNA to taka założona DALEKO żeby nie dościgły jej polskie Sądy.
    > Bo Hołownia będzie POZYWAŁ o swój wizerunek...
    > Ważny jest numer konta na który oszukani "inwestorzy" będą wpłacać
    > pieniądze. Żadnego handlowania krypto tylko przyjmowanie pieniędzy. PIRAMIDA
    >
    > Ale... Faktycznie jest jakaś szansa że będą tym krypto handlować na tym
    > "madagaskarze". Skoro posunęli się do KRADZIEŻY wizerunku celebryty...
    >
    > 0,1 procenta? ;-)

    Numer na "Das Coin" jak z Ibiszem parę lat temu.
    Ci byli z Niemiec, a mimo to Krzyś podkulił ogon... i nie pozwał.

  • 32. Data: 2021-05-04 09:34:39
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale...

    Mówimy o linku Animki:

    https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    Nawet po wyłączeniu adbloków dla mnie przekaz jest jasny.
    Ostrzeżenie przed oszustami

    cytat niby z puls biznesu jako ilustracja

    i dalej komentarz.

    A czym innym jest gdzie się te reklamy z Hołownią pojawiają, na jakich
    www i w jakich okienkach.

    Podany link Animki OSTRZEGA przed oszustami. I BARDZO dobrze.

    Dysonansem jest tylko że jesteśmy handlarzem krypto (złodziejem)
    ostrzegamy przed działalnością innego handlarza (złodzieja) krypto. ;-)

  • 33. Data: 2021-05-04 09:59:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 09:27, A. Filip pisze:
    > Najbardziej żenujące będą wypowiedzi po krachu band idiotów mądrych po
    > fakcie jak to "od dawna było widać".

    Oni mają swoje wykresiki i udowodnią wszystko co trzeba będzie UDOWODNIĆ.
    A zacznij jeszcze podważać teorie to ciśnienie im się podnosi i gotowi
    ZABIĆ ;-)

  • 34. Data: 2021-05-04 10:01:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Może zacznij kopać ETH? ;-)

    Dobra. Żartowałem. Przecież nie masz sumki na GPU
    (nie chodzi i giełdę papierów uwartościowanych) ;-)

  • 35. Data: 2021-05-04 15:26:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 09:34, _Master_ pisze:
    > Ale...
    >
    > Mówimy o linku Animki:

    Odniosłem się tylko do faktu, że przy aktualnym sposobie udostępniania
    reklam na portalach, wyskakiwać mogą ze 100% prawdopodobieństwem reklamy
    oszustów i złodziei. Przy czym portale mają to gdzieś i udostępniają
    byle co aby kasa się zgadzała.
    A to, czy Animce wyskoczyło na jakiejś stronie, czy znalazła tylko
    artykuł o tym procederze czegoś szukając to już pomijam.

    > cytat niby z puls biznesu jako ilustracja

    No właśnie niby... wyłudzacz wrzuca GIF'a w swobodnie dostępne okienko
    reklamowe, i tam może być cokolwiek. Może być i Biden na wrotkach. Nikt
    za to nie odpowiada i za konsekwencje.
    "Ja tylko udostępniam placyk" jest dla mnie automatycznie oceną klasy
    portalu typu bazar pod stadionem i gramy w trzy kubki.

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2021-05-04 16:08:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 09:06, _Master_ pisze:

    > FIKCYJNA to taka założona DALEKO żeby nie dościgły jej polskie Sądy.

    Weź mnie oświeć, po co ta fikcyjna firma. Jeśli nie mam zamiaru legalnie
    działać, to po prostu zakładam stronę i podaję fikcyjne dane firmy.

> [...]
    > Ale... Faktycznie jest jakaś szansa że będą tym krypto handlować na
    > tym "madagaskarze". Skoro posunęli się do KRADZIEŻY wizerunku

    Ale po co im jakakolwiek działalność, skoro chcą od początku do końca kraść?

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2021-05-04 16:14:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 16:08:41 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Weź mnie oświeć, po co ta fikcyjna firma. Jeśli nie mam zamiaru legalnie
    > działać, to po prostu zakładam stronę i podaję fikcyjne dane firmy.

    Ale konto w banku przydaloby sie prawdziwe, bo jak maja wplacic?

    > Ale po co im jakakolwiek działalność, skoro chcą od początku do końca kraść?

    Ale moze tak "w bialych rekawiczkach".
    1% za zakup kryptowaluty, 1% za sprzedaz, ryzyko kursowe po stronie
    klienta.

    A poza tym jak wiekszosc naciagaczy - trzeba miec dzialajacą firme,
    dzialac rok, zyski paru osobom wyplacic, to przyjda kolejni ... a
    potem moze sie firma zwinac, byle bez sladu.

    J.

  • 38. Data: 2021-05-04 16:20:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 16:14, J.F pisze:

    > Ale konto w banku przydaloby sie prawdziwe, bo jak maja wplacic?

    Pasowałoby, choć nie jest do tego żadna działalność potrzebna.

> [...]
    > dzialac rok, zyski paru osobom wyplacic, to przyjda kolejni ... a
    > potem moze sie firma zwinac, byle bez sladu.

    W tym konkretnym przypadku działalność nadal nie jest potrzebna. Można
    tam wpisać cokolwiek. Mądry kasy nie wpłaci bez sprawdzenia, głupi nie
    sprawdzi. A jeśli sprawdzi, to raczej nie wpłaci pieniędzy na coś
    zarejestrowanego na wyspach pacyficznych.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2021-05-04 16:36:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 15:26:16 +0200, Irokez wrote:

> [...]
    > reklam na portalach, wyskakiwać mogą ze 100% prawdopodobieństwem reklamy
    > oszustów i złodziei. Przy czym portale mają to gdzieś i udostępniają

    Mam dokladnie takie samo wrazenie.
    Przoduje chyba wp.

    Tak nawiasem mowiac, to wydaje mi sie, ze gdzies widzialem taka
    reklame z fotką Dudy.

    Ale wtedy moze byc ciekawiej, bo moze to byla fotka jakiegos jego
    sobowtora. Co - Kowalskiemu nie wolno czegos tam reklamowac?
    A ze Duda czy Holownia wyglada tak samo jak Kowalski ..

> [...]
    > "Ja tylko udostępniam placyk" jest dla mnie automatycznie oceną klasy
    > portalu typu bazar pod stadionem i gramy w trzy kubki.

    Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,
    tylko dochodzi kolejny posrednik.

    J.

  • 40. Data: 2021-05-04 18:26:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-04 o 16:36, J.F pisze:

    > Mam dokladnie takie samo wrazenie.
    > Przoduje chyba wp.

    Przestałem odwiedzać WP jakiś tam czas temu, nie mam pojęcia jak
    kulturalnie nazwać ludzi piszących tam nagłówki do artykułów ("musisz to
    wiedzieć..", "nie uwierzysz..", "kim jest..", "już nigdy nie...",
    "pokazała wszystko...", "natychmiast to, tamto, sramwto.." itp)

    hmm.. wlazłem pisząc to z ciekawości... po 3 sekundach widzę:
    "Wstrzymałeś się z zakupem? Lepiej leć na złamanie karku."
    Brakuje mi na prawdę kulturalnych słów. To ma być portal informacyjny?

    > Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,

    Reklamy Googla to jednak inna bajka, jeszcze się z takim czymś nie
    spotkałem w przypadku Ads od Googla. Ktoś tam chyba sprawdza co się wrzuca.
    Tymczasem nasze śmietniki wrzucają chyba każdemu kto płaci.
    Czy Google kiedykolwiek wyświetliło Ci że wygrałeś gejfona i masz tylko
    wpłacić 1EUR za transport podając numer i dane dostępowe konta?

    --
    Irokez