  • 151. Data: 2021-05-22 23:23:23
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 22.05.2021 07:48, _Master_ wrote:

    > Sprzedaj póki są coś warte
    >
    > I kupuj nieruchomości ;-)

    Beton zawsze będzie betonem. To nawet nie irytuje, to smuci.

    --
    pzdr
    Roman

  • 152. Data: 2021-05-22 23:36:00
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 21.05.2021 12:56, J.F wrote:

    > Rozpowszechnianiu jak rozpowszechnianiu - jakby tworca nie dostawal
    > pieniedzy - mialbys co rozpowszechniac?

    Widzisz... kompletnie nie kumasz kultury i sztuki. Nie odróżniasz
    gównianego pseudoartysty, który jest zwykłym komercyjnym fabrykantem
    pseudosztuki od artystów prawdziwych, którzy nie tworzą dla kasy tylko z
    wewnętrznego imperatywu twórczego. Artyści prawdziwi najczęściej
    umierali w biedzie i osamotnieniu, dopiero po śmierci wstępując na
    firmamenty uznania.

    > No nie wiem, czy prawnicy podziela twoje zdanie, albo czy w tej
    > otwartej licencji nie bylo jakiegos kruczka.

    Bitcoin jest licencjonowany zgodnie z licencją MIT:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Licencja_MIT

    Obalaj, zapraszam do konkretnych działań.

    > Ale mniejsza o to - program to program, ale moze stosowac jakies
    > rozwiazania chronione patentami.

    Jeszcze raz spytam: wiesz co to open source? Jeśli nie (a widzę, że nie)
    to odpowiem, opem source oznacza, że kod źródłowy jest publicznie
    dostępny i każdy może go przejrzeć. Kod bitcoina jest dostępny od 12
    lat, jeśli byłyby tam jakieś złamane patenty już dawno by się zrobił
    dym. Dymu brak, więc ...masz jeszcze jakieś bystre uwagi?

    --
    pzdr
    Roman

  • 153. Data: 2021-05-24 10:11:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Iloamperowe i względem jakich nizin?

    Instalacje FV to trochę złozona sprawa.

  • 154. Data: 2021-05-24 10:13:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.05.2021 o 23:20, Roman Tyczka pisze:

    > I tylko dlatego ŻE TY NIE SŁYSZAŁEŚ to nie ma takich urządzeń? Trochę
    > kurwa pokory!

    I vice versja - trochę umiaru w lansowaniu cudzych opinii.

    > No trzeba mieć mega wywaloną megalomanię, żeby świat oceniać swoimi
    > doświadczeniami. Wyobraź sobie, że są tacy ludzie, nie podam nazwisk
    > na publicznej grupie. RODO.

    O wielkości móżdżku tych co to są mądrzy internetowymi danymi nie chce
    mi się dyskutować.

    Kolejne moje osobiste zdnie - RODO powstało tylko aby człowiek poczuł że
    jest wielokrotnie gwałcony i to nieraz  w ciągu jednego dnia.

  • 155. Data: 2021-05-24 10:14:06
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.05.2021 o 12:30, pioruns pisze:

    > No pewnie. Biedaki nie musza sie martwic, ze cos straca i im
    > inwestycja padnie, bo nic nie maja :D

    Ta zasada nie ma nic wspólnego z ubóstwem czy bogactwem.

  • 156. Data: 2021-05-24 10:14:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.05.2021 o 12:33, pioruns pisze:

    > Na co chcesz czekac? Krachow Bitcoina juz bylo mnostwo. Spadal juz
    > -25%, -50% a nawet i -90% w cenie, a mimo to nadal dziala.
    >
    > Bitcoin zostal zadeklarowany jako martwy albo fail juz 414 razy w
    > mediach:
    > https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
    >
    > Zobacz sobie wykres i czerwone kropki, przy jakis cenach te "smierci"
    > jego deklarowano. Psy szczekaja, a Bitcoin jedzie dalej.

    Są tylko dwie drogi - albo bitcoin zostanie oficjalnie uznany albo,
    właściwie to bez żadnego albo, - ostateczny upadek. Jeżeli by Cię to
    interesowało to osobiście jestem za tą pierwszą wersją - ludzie powinni
    mieć alternatywę dla oficjalnych walut państwowych.

  • 157. Data: 2021-05-24 19:15:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-24 o 10:14, trybun pisze:

> [...]
    > interesowało to osobiście jestem za tą pierwszą wersją - ludzie powinni
    > mieć alternatywę dla oficjalnych walut państwowych.

    https://www.youtube.com/watch?v=tuEPZNa42OQ

    Ja w ogóle nie wiem jak to wszystko sie robi. Trzeba chyba najpierw na
    jakiś portal się zapisać i włożyć jakić wklad, żeby te koparki naliczały
    pieniądze?

    --
    animka

  • 158. Data: 2021-05-25 11:12:28
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.05.2021 o 19:15, Animka pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=tuEPZNa42OQ
    >
    > Ja w ogóle nie wiem jak to wszystko sie robi. Trzeba chyba najpierw na
    > jakiś portal się zapisać i włożyć jakić wklad, żeby te koparki
    > naliczały pieniądze?

    Najprościej chyba za pomocą odpowiedniej aplikacji.

  • 159. Data: 2021-05-29 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik trybun M...@j...cb ...

> [...]
    > ekstra dedykowane do górników gadżety, czyli np procesor xxxzp
    > dedykowany dla kopaczy i tylko dla kopaczy.

    Nawet nie wiem jak mam na to odpowiedziec.
    W sumie masz odpowiedz w mojej poprzedniej wypowiedzi, musisz tylko
    chciec sprobowac ja zrozumiec.

    > Nie, skoro dana firma nie zabrania takich praktyk to nie ma mowy o
    > kradzieży.

    Znasz jakas firme która pozwala na podłaczenie sprzetu ktory bedzie
    pobierał np 1000W pradu 247?

> [...]
    > już to sytuacja może być w większości przypadków odwrotna - ktoś
    > zainwestował w fotowoltaikę to przy okazji zabawi się w górnika.

    Ale dobrze dobrana instalacja nie powinna miec nadwyzek.
    Przeciez własnie dlatego dobiera sie ja do zapotrzebowania
    energetycznego domu.
    Inaczej udajesz ze oszczedzasz na pradzie a tak naprawde przepłacasz
    instalacje.
    Instalacja fotow to jest swego rodzaju inwestycja która daje ci
    powiedzmy 12-15% procent rocznie. Moze wiecej ale to nie jest darmowy
    prąd.

    > Tym niemniej sprzęt po zawieszeniu górniczej działalności można
    > wykorzystać.

    Jeszcze raz powtorze - tylko niektory i tylko za czesc zainwestowanej
    kwoty, nie łudziłbym sie ze za wiecej niz 20-30%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 160. Data: 2021-05-29 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > 80-90% już wykopano. Emocje z wykopków raczej miną.
    > Pytanie co z wartością przy braku emocji?

    Z ciekawości - jakie ma dla ciebie znaczenie czy wykopiesz tysiac
    bitcoinów po 10 dolarów czy 1 po 50 tysiecy?

    Pomijam to ze kopanie rzeczywiście powinno malec na znaczeniu na rzecz
    mniej energochlonnych rozwiazan, jak np proofofstake.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'