  • 11. Data: 2021-05-03 15:35:09
    Temat: Re: Kryptowaluty v. bankowe opcje walutowe
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zerowej, lecz ujemnej.
    Większość bogatych potrzebuje jakiegoś punktu odniesienia.
    W tej sytuacji mają podobny interes być bogatszymi jak i ten żeby inni byli
    biedniejsi.

    -----

  • 12. Data: 2021-05-03 15:45:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Nie zerowej, lecz ujemnej.
    > Większość bogatych potrzebuje jakiegoś punktu odniesienia.
    > W tej sytuacji mają podobny interes być bogatszymi jak i ten żeby inni
    > byli biedniejsi.

    Chciałbym się móc z tobą nie zgodzić z pełnym przekonaniem.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2021-05-03 15:46:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > piramidy finansowe ale *co najmniej* mają większe szanse na
    > (pękające) bańki rynkowe.
    >
    > Problem z kryptowalutami jest taki jaki był z bańką kredytów
    > hipotecznych w USA. Jak wyszedł facet i proroczo powiedział że
    > się dupnie a nie dupnęło się potem przez parę miesięcy to po tym
    > "przedwczesnym" ostrzeżeniu bańka urosła bardziej niż bez niego
    > IMHO. Kryptowaluty zaliczyły już tyle "ostrzeżeń fachowców" że
    > bajka o okrzykach "Wilk!" jest jak najbardziej na miejscu IMHO.
    > Najbardziej żenujące będą wypowiedzi po krachu band idiotów
    > mądrych po fakcie jak to "od dawna było widać".

    Co rozumiesz przez pojecie: krach na kryptowalutach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 14. Data: 2021-05-03 16:25:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-03 o 09:27, A. Filip pisze:
> [...]
    > okrzykach "Wilk!" jest jak najbardziej na miejscu IMHO.
    > Najbardziej żenujące będą wypowiedzi po krachu band idiotów mądrych po

    Nie rozumiem. Czy idiotów bankowych, czy idiotów od bitcoinów.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-05-03 16:34:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Biedni są dlatego biedni ponieważ nie starcza im inteligencji lub
    > wiedzy. Gra w społeczeństwo jest grą o sumie zerowej. Są wygrani więc
    > muszą być przegrani. Zatem nie ma innego sposobu aniżeli zmądrzeć :)

    Toś się wysilił entelegencie z "czarnych dróg".

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-05-03 16:34:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Nie rozumiem. Czy idiotów bankowych, czy idiotów od bitcoinów.

    Po każdym krachu po mediach szaleje banda dyżurnych ekspierdów
    "co zawsze wiedziała" (według wersji *po* krachu) ale ni złamanego
    wuja nie potrafiła przekonać przed krachem, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2021-05-03 16:47:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-03 o 12:11, m4rkiz pisze:

    > Jeżeli nie ma się wiedzy to potraktować to jak los na loterii, kupić
    > dużo taniego alta i zostawić na lata.

    Nie wiem co to jest ten alt.

    > Przy pewnej dywersyfikacji szanse na wygranie pewnie lepsze niż w totka.

    Pewnie tak.

    --
    animka

  • 18. Data: 2021-05-03 17:05:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 May 2021 16:34:03 +0200, Animka napisał(a):

    > Toś się wysilił entelegencie z "czarnych dróg".

    Jak widać z twojej repliki, na razie nie masz szans na kryptowalutach :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 19. Data: 2021-05-03 17:32:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 16:47, Animka pisze:
    > Nie wiem co to jest ten alt.

    To może załóż fikcyjną firmę, znajdź zdjęcie jakiegoś celebryty i
    wysmaruj artykuł/reklamę w której ów celebryta będzie zachwalał Twoją
    giełdę krypto i nakłaniał do kupowania kryptowalut i nimi u Ciebie
    handlowania. Pal go sześć z tym handlowaniem. Ważne żeby ludzi wpłacali
    Ci pieniądze ;-)

  • 20. Data: 2021-05-03 17:51:38
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-02 o 22:19, Animka pisze:
    > https://bitcan.pl/blog/szymon-holownia-wykorzystany-
    przez-kryptowalutowych-oszustow/

    > Ciekawa jestem ile jest ludzi, którzy na tym zarabiają.

    Czytając już pierwsze zdanie "Korzystając z tej "luki fortuny"..." bym
    odpuścił, bo brzmi jak pisane przez debila w debilnej gazecie.
    Jestem pełen podziwu że ktoś się na to złapał.

    --
    Irokez